tiggergrl Skrevet 28. april 2001 Del Skrevet 28. april 2001 jeg går på p-piller.. og siden vi begynte å få et sexliv har kjæresten min alltid hoppet av i svingen for å være på den sikre siden selv om jeg går på p-pillen. er det nødvendig når jeg bruker p-piller. kan han like godt komme inni meg?? er det 100% sikkert når vi har sex når jeg har mensen og han kommer inni meg??? vil bare være helt sikker før jeg prøver meg på noe.. vær så snill å prøve å svare på dette. jeg har ikke lyst å ta noen sjanser som fører til graviditet.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 29. april 2001 Del Skrevet 29. april 2001 Det er ikke nødvendig å avbryte samleiet når kvinnen bruker p-pille, de er mer enn 99% sikre. Hensikten med pillen er jo nettopp å gi sikker prevensjon. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.