carmela Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Jeg vet bare om QXL og GiBud. Jeg har planer om å selge ting og tang på nettet, og lurer på hvilken auksjon som er billigst og best?? Noen her som har erfaring med slik netthandel, og kan komme med noen anbefalinger? Takk! 0 Siter
carmela Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Skrevet 4. januar 2007 qxl er den beste syns jeg!Enkel og grei. ok, det var det jeg også tenkte 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Liker www.ebay.com mye bedre enn qxl faktisk ) 0 Siter
vin Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Finn.no har vi solgt mange ting på. Kjempefornøyd.... Hilsen 0 Siter
carmela Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Skrevet 5. januar 2007 Liker www.ebay.com mye bedre enn qxl faktisk ) Ebay, er ikke det amerikansk da? Blir det ikke mye styr med frakt og slikt? 0 Siter
carmela Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Skrevet 5. januar 2007 Finn.no har vi solgt mange ting på. Kjempefornøyd.... Hilsen Finn, ja..skal sjekke det ut 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Ebay, er ikke det amerikansk da? Blir det ikke mye styr med frakt og slikt? Nei helt genialt å betale via paypal. Du får en faktura med en gang du har vunnet en auksjon og betaler. Du velger selv om du kjøper forsikring. Har handlet leker, cd plater, klær og masse annet fra div folk rundt i verden. Har bare positive erfaringer. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Nei helt genialt å betale via paypal. Du får en faktura med en gang du har vunnet en auksjon og betaler. Du velger selv om du kjøper forsikring. Har handlet leker, cd plater, klær og masse annet fra div folk rundt i verden. Har bare positive erfaringer. carmela skulle selge, ikke kjøpe... Enig i at for kjøp er ebay kjempefint. Om det er fint for salg, kommer nok an på hva man skal selge? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.