Gå til innhold

jadda :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle vært veldig skukkete før jeg kjøpte noe sånt.. :) Nei, man bør bære alderen med stolthet! nemlig! ;) (sier jeg i en alder av 25.. ) Men jeg mener det og.

Skrevet

Nei.

Men så bryr jeg meg ikke særlig mye om hvordan jeg ser ut.

I tillegg synes jeg rynker er helt OK.

Skrevet

Jeg skulle vært veldig skukkete før jeg kjøpte noe sånt.. :) Nei, man bør bære alderen med stolthet! nemlig! ;) (sier jeg i en alder av 25.. ) Men jeg mener det og.

:) Det er nok sikkert ei stund til at du blir skukkete ja.

Skrevet

Nei.

Men så bryr jeg meg ikke særlig mye om hvordan jeg ser ut.

I tillegg synes jeg rynker er helt OK.

Rynker er naturens gang, men jeg synes mange får dem noe tidlig. Det er nok ikke alltid gøy.... Fint du trives med deg selv, det er viktigst!

Skrevet

Rynker er naturens gang, men jeg synes mange får dem noe tidlig. Det er nok ikke alltid gøy.... Fint du trives med deg selv, det er viktigst!

Jeg gidder ikke annet enn å trives med meg selv, det er mest latskap ;-)

Skrevet

:) Det er nok sikkert ei stund til at du blir skukkete ja.

Nåja.. litt rynker har jeg jo fått, men går noen ganger for å være 17 år så SÅ ille kan det ikke være.. Hehe..

Skrevet

Den tekniske forklaringen på hvordan det virker var ikke spesielt tillitsvekkende...

"Likestrøm fungerer på samme måte som magneter - like poler motstøter hverandre. Først tar vi negativ strøm på apparatet og smører huden inn med negtiv ladet gelé "

Fyren er nok ikke elektroingeniør i hvertfall...

Skrevet

Den tekniske forklaringen på hvordan det virker var ikke spesielt tillitsvekkende...

"Likestrøm fungerer på samme måte som magneter - like poler motstøter hverandre. Først tar vi negativ strøm på apparatet og smører huden inn med negtiv ladet gelé "

Fyren er nok ikke elektroingeniør i hvertfall...

Hehe, litt rar forklaring var det ja. Jeg vil jo se det i bruk før jeg evt handler. Hadde vært såå fint å få bort røykerynkene :) Men jeg dytter ikke hva som helst inn i huden min.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...