Gå til innhold

Fly med tette bihuler - baggasjeregler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy flate! Jeg gruer meg så! Jeg pleier ofte å ha intense smerter i ørene når jeg lander. Og da er jeg frisk.

Nå har jeg fått tette bihuler og gruer meg så sinnsykt at jeg vil helst kjøre på legevakten å spørre om det er mulig med sykemelding...Hadde de skrevet sykemelding på det? Slik at arbeidsplassen min kunne fått dekket pengene for flyturen.

Er det lov å ha nesespray med seg i håndbaggasjen nå?

Fortsetter under...

Skrevet

Med mindre du har en økonomi-variant med mer enn en desiliter, så må jo det være OK :)

Skrevet

Hvorfor i all verden skal arbeidsplassen din betale for flybilletten din fordi du har vondt i bihulene?! *Forvirret*

Og hvorfor skulle arbeidsplassen din betale flybilletten din om du blir sykemeldt?

Skrevet

Hvorfor i all verden skal arbeidsplassen din betale for flybilletten din fordi du har vondt i bihulene?! *Forvirret*

Og hvorfor skulle arbeidsplassen din betale flybilletten din om du blir sykemeldt?

Er nok sikkert en jobbtur da:)

Skrevet

Jeg flyr i jobbsammenheng. Reisen opplevdes som en bonus da jeg fikk tilbudet. De betaler reisen.

Men akkurat nå vurderer jeg å bruke egenmeldingen fortsatt og betale utgiften av egen lomme bare for å slippe...Men føler meg så kylling...

Annonse

Skrevet

Kanskje du kan få en resept på legevakten på Rinexin tabletter. De er slimhinneavsvellende, og har hjulpet meg godt for en del år tilbake da jeg var plaget med bihulebetennelse et par ganger.

http://www.felleskatalogen.no/pasientutgave/ - skriv inn Rinexin i søkefeltet der.

Skrevet

Jeg flyr i jobbsammenheng. Reisen opplevdes som en bonus da jeg fikk tilbudet. De betaler reisen.

Men akkurat nå vurderer jeg å bruke egenmeldingen fortsatt og betale utgiften av egen lomme bare for å slippe...Men føler meg så kylling...

Ah - nå skjønner jeg hva du mener. Men kan du ikke trø innpå med nesespray så bihulene er åpne da?

Skrevet

Mengden væske må ikke overstige 1 dl i hver beholder, og det de færreste nesesprayer inneholder vel mer enn 1 dl, så det skulle gå bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...