Gå til innhold

Hm! Er jeg primadonna nå?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Altså..Jeg pleier å avholde en populær bar quiz hver 14 dag, som jeg skriver og fremfører.

Nå har det seg slik at jeg er syk og har mistet stemmen og kan altså ikke holde den i dag, som planlagt. Dette ringte jeg om tidlig i dag.

Det er første gang, og den har gått fast i noen år, at jeg ringer meg inn syk.

Og...Dermed...Foreslår ansvarlig bardame at vi gir MIN splitt nye quiz (som jeg legger tonnevis av arbeid i!) til noen tilfeldige (som aldri har drevet med dettte før) å fremholde til mitt publikum! I tillegg har hun en aller helvetes attitude når jeg ikke synes det er noen god ide.(Jeg stakk bortom syk og jævlig, bare for å høre henne ut)

Jeg mener vi får utsette når det først er så uheldig at jeg er syk.

Det skal i tillegg nevnes at hun har glemt å annonsere snørr og førti ganger, og at jeg ALDRI ikke har levert når jeg skal.

Jeg synes hun får A: Avlyse og ta den om en uke.

B: finne på noe annet.. (At han hun foreslår leser opp fra noe annet. Hun tror tydeligvis at det tar en halvtime å smøre sammen av hvem som helst, så lykke til! ;-P)

C. At han setter sammen av mine gamle quizer.

A og C burde være OK, og B tilpass! ;-P

Den nye gir jeg nødig fra meg. Det er liksom en pakke, og jeg mener også¨at jeg holder quizen på en morsom og særegen måte, og at det at det er _meg_ og _mine_ spørsmål samla som gjør quizen til en artig og individuell greie.

Er jeg sær og primadonnaaktig?

Eller villle dere nekta å gi den opp også?

*småsur og lite appriciated*

;-)

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

21

• mariaflyfly

4

• Gimmick

3

• Dorthe

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det blir alltid kødd når en annen en quiz-masteren skal fremfør spørsmålene.

Ikke gi deg!

Skrevet

Ikke gi fra deg quizen din!

De kan enten finne på noe annet, eller du kan ha den i morra, når quizmaten min kommer til by'n! ;)

Skrevet

Joda, du er litt primadonnaaktig. og hvorfor skulle du ikke være det?

Jeg forstår godt at du ikke vil gi ut din nye quiz. Den tar du neste gang, og barens reserve quizmaster får sette opp en selv. Du er jo snill hvis du gir ut materialet til tidligere quizer.

laguna1365380434
Skrevet

Det blir alltid kødd når en annen en quiz-masteren skal fremfør spørsmålene.

Ikke gi deg!

Takk! :-) Jeg har ikke lyst til det..Jeg tenker lenge på spørsmålene, og gjør quizen så egenartet som mulig, og jeg synes det er en viktig del av pakka at det er jeg som fremfører også..(med fare for å høres arrogant ut..;-)) Jeg ble nesten litt sår for at det ikke gjenlkennes at jeg legger fryktelig mye arbeid i her.

:-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Vil bare si at jeg har lyst til å gå på quiz med deg! :)

laguna1365380434
Skrevet

Ikke gi fra deg quizen din!

De kan enten finne på noe annet, eller du kan ha den i morra, når quizmaten min kommer til by'n! ;)

Ja!:-) Dere må komme på flere! Og takk for støtten. Jeg synes ikke det er så veldig sært at jeg ikke vil legge en quiz med mange dager & timers arbeid i til noen andre.

:-)

Skrevet

Tja, jeg hadde ikke gitt den fra meg uten full betaling i hvert fall.

Skrevet

Lagunas quiz er kjempebra! Jeg har vært der. :)

laguna1365380434
Skrevet

Joda, du er litt primadonnaaktig. og hvorfor skulle du ikke være det?

Jeg forstår godt at du ikke vil gi ut din nye quiz. Den tar du neste gang, og barens reserve quizmaster får sette opp en selv. Du er jo snill hvis du gir ut materialet til tidligere quizer.

Jeg synes også det er mere enn snilt nok! ;-)

Og takk for støtten, jeg vil veldig nødig gi opp den nye.

laguna1365380434
Skrevet

Det hadde vært gøy! Vi kan snakke om det må MSN så kan jeg si hvor og når! ;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jammen jeg bor jo ikke i Oslo, da. ;)

Hadde vært morsomt om det klaffet slik en gang jeg var i Oslo! :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Lagunas quiz er kjempebra! Jeg har vært der. :)

Jeg har aldri vært på quiz, jeg, men det høres morsomt ut. :)

laguna1365380434
Skrevet

Tja, jeg hadde ikke gitt den fra meg uten full betaling i hvert fall.

Jeg har ikke lyst til at noen andre skal fremføre mine helt nye quizer uansett jeg..:-o

(Ikke det at de hadde betalt meg fult uansett..De må vel betale for fremfører også..Og jeg får lite nok som det er..Så det er ikke DER skoen trykker)

Skrevet

Jeg har ikke lyst til at noen andre skal fremføre mine helt nye quizer uansett jeg..:-o

(Ikke det at de hadde betalt meg fult uansett..De må vel betale for fremfører også..Og jeg får lite nok som det er..Så det er ikke DER skoen trykker)

Da hadde jeg ikke gitt den i fra meg nei. Ikke tal om.

Har du fått lønning forresten? Ikke at det haster for meg altså, det er greit, men jeg spør for din skyld:o)

laguna1365380434
Skrevet

Da hadde jeg ikke gitt den i fra meg nei. Ikke tal om.

Har du fått lønning forresten? Ikke at det haster for meg altså, det er greit, men jeg spør for din skyld:o)

Ikke enda! :-o Ringer deg når jeg får! :-)

Skrevet

Hei!

Kan jeg tak i msn-adressen din på et vis? :-)

Skrevet

Ikke enda! :-o Ringer deg når jeg får! :-)

Ja, gjør det :o)

Skrevet

Nei!! Absolutt ikke! Skulle da bare mangle:) Må inrømme at jeg ble litt nysgjerrig på hva dette er da *s*

Skrevet

Jeg skjønner deg godt jeg. Du har lagt ned mye arbeid i dette og har på en måte patent på denne pakka.

Synes forslag C høres best ut!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...