Gå til innhold

Hm! Er jeg primadonna nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du tviholder selvfølgelig på det du har laget. Nå når du er syk så skal du ikke være nøyt til å lage en ny mens du hangler.

De får finne på noe helt annet. Jeg tror at hvis noen prøver seg på din oppgave, så vil det bare bli dumt og teit for en fersking.... De får leie inn en komiker kanskje?

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

21

• mariaflyfly

4

• Gimmick

3

• Dorthe

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434
Skrevet

Nei!! Absolutt ikke! Skulle da bare mangle:) Må inrømme at jeg ble litt nysgjerrig på hva dette er da *s*

Å, bare en barquiz. Men jeg er fornøyd med den, stort sett. Og vil ikke at noen skal tukle.

:-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg skjønner deg godt jeg. Du har lagt ned mye arbeid i dette og har på en måte patent på denne pakka.

Synes forslag C høres best ut!

Det synes jeg også! Takk for støtten! :-)

Skrevet

Jeg er helt på din side, fortell henne at quizen din er copyrightet og at hun derfor evt. må betale deg royalties, pluss times pris, og som freelanser er du jo ikke billig, og selvsagt skal du ha øl til 15,- halvliteren de neste 5-10 årene :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Nå er jeg for å dele, men ikke f*en om jeg hadde gitt fra meg en ny quiz som jeg kunne brukt selv neste uke! Selvsagt kan de avholde quiz om de vil, men ikke uten å gjøre jobben med å lage spørsmålene selv.

laguna1365380434
Skrevet

Du tviholder selvfølgelig på det du har laget. Nå når du er syk så skal du ikke være nøyt til å lage en ny mens du hangler.

De får finne på noe helt annet. Jeg tror at hvis noen prøver seg på din oppgave, så vil det bare bli dumt og teit for en fersking.... De får leie inn en komiker kanskje?

Takk for støtten! Så godt å se at dere er enig med meg i at det blir feil å gi fra seg den nye quizen! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Hei!

Kan jeg tak i msn-adressen din på et vis? :-)

Kan du spørre Dorthe, Persille, Glimtipper eller Princess Peach?

Den inneholder nemlig fult navn.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nåh, så fult er nå ikke navnet ditt, da. ;)

Skrevet

Å, bare en barquiz. Men jeg er fornøyd med den, stort sett. Og vil ikke at noen skal tukle.

Ja, det skjønte jeg..:) Har bare ikke hørt om det før! I oslo?

Gjest Persille
Skrevet

Som alltid - enig med deg :)

Og UTROLIG irritert på folk som tror sånne ting er gjort på fem minutter! Jeez...

Skrevet

Det kan jeg! Thanks :-)

laguna1365380434
Skrevet

Nåh, så fult er nå ikke navnet ditt, da. ;)

*lol* Så ikke den! :-D

laguna1365380434
Skrevet

Jeg er helt på din side, fortell henne at quizen din er copyrightet og at hun derfor evt. må betale deg royalties, pluss times pris, og som freelanser er du jo ikke billig, og selvsagt skal du ha øl til 15,- halvliteren de neste 5-10 årene :)

Hehe Nettopp! ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg hadde nekta.

Jeg rabler alltid når noen overtar noe som er andres. Flyr på tv-en hver gang jeg ser Kurt og faenskapet Lind framføre Halleluja.

Ikke gi deg!

Og hvis Kurt kommer inn og hører på quizen din en dag; kast en øl på faenskapet! Med glass og alt.

laguna1365380434
Skrevet

Nå er jeg for å dele, men ikke f*en om jeg hadde gitt fra meg en ny quiz som jeg kunne brukt selv neste uke! Selvsagt kan de avholde quiz om de vil, men ikke uten å gjøre jobben med å lage spørsmålene selv.

Nettopp! Takk for støtten.. :-)

Nå lånte jeg til og med bort gammelt OG fant noen som kunne holde bedre enn den først foreslåtte, selvom jeg har feber og nesten ikke kan snakke og det får jaggu meg være MER enn nok.

Ikke faen om de får den nye. Ikke nå, og ikke om det skulle gjenta seg senere!

laguna1365380434
Skrevet

Som alltid - enig med deg :)

Og UTROLIG irritert på folk som tror sånne ting er gjort på fem minutter! Jeez...

Takk, persille! :-) Og ja, det er kjempeirriterende. Hvem som helst kunne ikke smurt sammen det samme på fem minutter, og det er ikke det samme hvem som holder den..Det burde selv ledelsen skjønne, da quizen er pop, og det stadig er fullt hus og skryt.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg hadde nekta.

Jeg rabler alltid når noen overtar noe som er andres. Flyr på tv-en hver gang jeg ser Kurt og faenskapet Lind framføre Halleluja.

Ikke gi deg!

Og hvis Kurt kommer inn og hører på quizen din en dag; kast en øl på faenskapet! Med glass og alt.

Takk! :-) Folk kan hvertfall ikke overta quizen uten å ha forberdt seg i det hele tatt, det vil jeg rett og slett ikke ha. Jeg er stolt av å finne varierte spørsmål (Som jeg dessuten KAN svarene på..Jeg spør aldri om noe jeg ikke har noe greie på..En må kunne stille forberdet om folk vil argumentere halve poeng etc..) og det hører med at det er jeg som leser.

Og jupp, kommer Kurt kan jeg kaste øl. Tenk å tørre å maltraktere Cohen. Huff. Har dog ikke sett snurten av ham hittill, så det var lett å love..;-)

Skrevet

Alternativ c.

Å kreve at quizen avlyses er derimot nokså primadonna ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Alternativ c.

Å kreve at quizen avlyses er derimot nokså primadonna ;-)

De får gjøre som de vil for meg..Det de derimot ikke får er _mine_ splitter nye spørsmål når jeg ikke kan lese opp selv.

De fikk noe gammelt av meg, og jeg må innrømme at jeg synes jeg var dritgrei som gikk den ekstra mila..;-)

At jeg er syk en gang hvert annet år må kunne aksepteres synes jeg, og at jeg må ha materiale til eventuelle stand-ins er egentlig ikke riktig synes jeg.

Hadde jeg vært ***** hadde jeg enkelt og greit sagt fra at det var flyttet en uke grunnet sykdom. Men nå fikk de noe gammelt, og da får vi se hvordan det gikk. Men ikke F om jeg gir fra meg min gjennomarbeida, fine quiz til en eller annen tilfeldig gjøk her altså..No way, hose! ;-)

Skrevet

De får gjøre som de vil for meg..Det de derimot ikke får er _mine_ splitter nye spørsmål når jeg ikke kan lese opp selv.

De fikk noe gammelt av meg, og jeg må innrømme at jeg synes jeg var dritgrei som gikk den ekstra mila..;-)

At jeg er syk en gang hvert annet år må kunne aksepteres synes jeg, og at jeg må ha materiale til eventuelle stand-ins er egentlig ikke riktig synes jeg.

Hadde jeg vært ***** hadde jeg enkelt og greit sagt fra at det var flyttet en uke grunnet sykdom. Men nå fikk de noe gammelt, og da får vi se hvordan det gikk. Men ikke F om jeg gir fra meg min gjennomarbeida, fine quiz til en eller annen tilfeldig gjøk her altså..No way, hose! ;-)

Støtter deg i å tviholde på de nye spørsmålene, men å gi fra seg noe gammelt bør være greit.

Hey - du er jo den store her, og gjør dem en kjempetjeneste!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...