Gå til innhold

Hm! Er jeg primadonna nå?

Anbefalte innlegg

Gjest ChiengMai
Skrevet

Nettopp! Takk for støtten.. :-)

Nå lånte jeg til og med bort gammelt OG fant noen som kunne holde bedre enn den først foreslåtte, selvom jeg har feber og nesten ikke kan snakke og det får jaggu meg være MER enn nok.

Ikke faen om de får den nye. Ikke nå, og ikke om det skulle gjenta seg senere!

:-)

Du har strukket deg mye lengre i dette enn noen har rett til å forvente!

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

21

• mariaflyfly

4

• Gimmick

3

• Dorthe

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434
Skrevet

Ja, det skjønte jeg..:) Har bare ikke hørt om det før! I oslo?

I Oslo, jupp :-) Kan bare ikke gå i detalj her inne, synes jeg, da det nesten vil være å si rett ut hvem jeg er sånn privat da..Og det er dumt det, for du er selvfølgelig hjertelig velkommen!

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg skjønner deg godt. Har holdt på med quiz selv og lagt _mye_ sjel og arbeid i det, og ikke pokker om hvemsomhelst får lov til å surfe på mitt arbeid.

Skrevet

Pøh, klart du ikke er primadonna. Det er bardama som er frekk.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg skjønner deg godt. Har holdt på med quiz selv og lagt _mye_ sjel og arbeid i det, og ikke pokker om hvemsomhelst får lov til å surfe på mitt arbeid.

Takk for støtte. Godt å høre at det er flere som er enige med meg. Jeg ble rett og slett litt satt ut av at hun i det hele tatt foreslo det, og ikke for å snakke om da hun begynte å insistere. Jeg synes det var en ganske voldsom attitude. Jeg legger, som deg, mye arbeid og personlighet i det, og det er litt kjipt at de jeg jobber med faktisk har klart å unngå å legge merke til dette da.

(Men hovedsaken er jo at publikum gjenkjenner arbeidet mitt..For det tror jeg de gjør..Folk koser seg! :-))

laguna1365380434
Skrevet

Pøh, klart du ikke er primadonna. Det er bardama som er frekk.

Takk, tonie..:-) Det synes jeg også. Jeg synes det var et skikkelig kjipt forslag, men forklarte meg høflig og greit, men da begynnte hun jammen å insistere, og å påstå at det var sannelig dårlig gjort av meg etc.. Jeg synes hun hadde en uholdbar attitude, og jeg føler meg _veldig_ grei, fordi jeg tross alt både skaffet gammelt materiale og vikar. Deler av meg synes hele dama kunne prøve å få noen andre til å gi bort ny quiz for at en gjøk hun kjenner skal holde den sånn rett på..;-P

Gjest Persille
Skrevet

Takk, persille! :-) Og ja, det er kjempeirriterende. Hvem som helst kunne ikke smurt sammen det samme på fem minutter, og det er ikke det samme hvem som holder den..Det burde selv ledelsen skjønne, da quizen er pop, og det stadig er fullt hus og skryt.

Vi har jo en liten felles-geskjeft på det her, og det er INGEN som tror det er noe særlig jobb...

Merkelig - helt til noen andre skulle gjøre det en gang, og det skar seg helt, da kom de krypende ;)

Skrevet

Vi har jo en liten felles-geskjeft på det her, og det er INGEN som tror det er noe særlig jobb...

Merkelig - helt til noen andre skulle gjøre det en gang, og det skar seg helt, da kom de krypende ;)

Du Persille, er det i morra som er dommedagen, eller?

Gjest Persille
Skrevet

Du Persille, er det i morra som er dommedagen, eller?

I dag og i morgen...

Tenkte jeg skulle skrive et lite oppsummeringsinnlegg i morgen, siden det tar noen uker før vi får dommen.

Men; så langt alt vel! Det gikk mye bedre nå enn sist... De tingene jeg følte veldig urettferdig sist, og veldig lite relevant - har motparten blitt stoppet på flere ganger i dag, og det føles bra.

Jeg tror nok ikke vi blir fullstendig frikjent (ting kunne vært løst annerledes om enn med samme resultat), men jeg tror ikke vi blir tatt så hardt som sist.

Dommeren antydet at han egentlig ikke var interessert i vitnene i morgen, det vil si at han allerede har gjort seg opp en mening antagelig - så det blir spennende å se hva som skjer i morgen tidlig.

Jeg er halvveis ferdig med å forklare meg, og skal grilles av motparten i morgen tidlig.

Men, bedre følelse nå :)

Skrevet

I dag og i morgen...

Tenkte jeg skulle skrive et lite oppsummeringsinnlegg i morgen, siden det tar noen uker før vi får dommen.

Men; så langt alt vel! Det gikk mye bedre nå enn sist... De tingene jeg følte veldig urettferdig sist, og veldig lite relevant - har motparten blitt stoppet på flere ganger i dag, og det føles bra.

Jeg tror nok ikke vi blir fullstendig frikjent (ting kunne vært løst annerledes om enn med samme resultat), men jeg tror ikke vi blir tatt så hardt som sist.

Dommeren antydet at han egentlig ikke var interessert i vitnene i morgen, det vil si at han allerede har gjort seg opp en mening antagelig - så det blir spennende å se hva som skjer i morgen tidlig.

Jeg er halvveis ferdig med å forklare meg, og skal grilles av motparten i morgen tidlig.

Men, bedre følelse nå :)

Så bra, Persille! :) Det var hyggelig å høre. Da er det bare å krysse fingrene for at det går den rette veien. :)

Gjest Persille
Skrevet

Så bra, Persille! :) Det var hyggelig å høre. Da er det bare å krysse fingrene for at det går den rette veien. :)

Nå krysser vi alt vi har!!

Så langt har jeg omkostninger på 204.000 - så det hadde vært fint om det ikke ble mer for å si det sånn...

Mrs. Wallace
Skrevet

Takk for støtte. Godt å høre at det er flere som er enige med meg. Jeg ble rett og slett litt satt ut av at hun i det hele tatt foreslo det, og ikke for å snakke om da hun begynte å insistere. Jeg synes det var en ganske voldsom attitude. Jeg legger, som deg, mye arbeid og personlighet i det, og det er litt kjipt at de jeg jobber med faktisk har klart å unngå å legge merke til dette da.

(Men hovedsaken er jo at publikum gjenkjenner arbeidet mitt..For det tror jeg de gjør..Folk koser seg! :-))

"Men hovedsaken er jo at publikum gjenkjenner arbeidet mitt..For det tror jeg de gjør..Folk koser seg!"

Det tviler jeg ikke på! God bedring, forresten. :o)

Hostende hilsen fra

Gjest Litt så
Skrevet

Jeg vet ikke helt, jeg. Alt ditt er ditt... C, kanskje.

Men hvis dere har en avtale, slik som at de har "kjøpt deg", eller leid deg, må de også kunne stole på at du kommer. Sånn er det for alle som driver eget. Sjuk, eller ikke, så må vi ta ansvar for at kundene våre får det de betaler for. Hvis ikke må de få kompensasjon, eller rabatt.

Kjedelig for alle kundene som har planlagt quiz-kveld å komme til en eller annen Rune Rudberg-kopi som synger svada i steden da.

Men hadde jeg vært deg, ville jeg aldri gitt dem arbeidet mitt. Heller latt dem kopiere noe gammelt. For å si det sånn... om jeg var i dine sko, ville jeg alliert meg med noen jeg kjente og gitt en opplæring for å ha i backup til neste gang jeg ble sjuk :-)

Ps, nå er klokka litt mye, åssen gikk det?

laguna1365380434
Skrevet

Jeg vet ikke helt, jeg. Alt ditt er ditt... C, kanskje.

Men hvis dere har en avtale, slik som at de har "kjøpt deg", eller leid deg, må de også kunne stole på at du kommer. Sånn er det for alle som driver eget. Sjuk, eller ikke, så må vi ta ansvar for at kundene våre får det de betaler for. Hvis ikke må de få kompensasjon, eller rabatt.

Kjedelig for alle kundene som har planlagt quiz-kveld å komme til en eller annen Rune Rudberg-kopi som synger svada i steden da.

Men hadde jeg vært deg, ville jeg aldri gitt dem arbeidet mitt. Heller latt dem kopiere noe gammelt. For å si det sånn... om jeg var i dine sko, ville jeg alliert meg med noen jeg kjente og gitt en opplæring for å ha i backup til neste gang jeg ble sjuk :-)

Ps, nå er klokka litt mye, åssen gikk det?

Det ble alternativ C, jeg lånte bort noe gammelt og skaffet en stand in...Men må si at jeg sannelig føler at dette var å gå flere ekstra mil og at jeg var dritgrei..;-)

Fordi...Selvom vi har en avtale om at jeg skal holde quizer, så kan det selvsagt hende at jeg blir syk. Jeg kan ikke avtale å aldri være syk. Og jeg synes egentlig ikke at det er min oppgave, som "entertainer" å ordne med eventuelle vikarer, og hvertfall ikke å låne bort eget og ubrukt stoff.

Tror du foreksempel, en musiker som spilte fast et sted, ville la en annen musiker fremføre sine helt nye sanger om han var syk og ikke kunne spille de selv? Eller en komiker? Tror ikke det! ;-)

Ikke det at jeg tror quizen er SÅ storslagen, eller "kunst" på den måten, men jeg mener sammenligningen fortsatt er gangbar fordi det tross alt er en greie jeg lager og bruker mye arbeid og kreativitet på, og dermed vil jeg også fremføre det, av to naturlige årsaker, jeg vil ikke ha fucket opp arbeidet mitt, og jeg vil faktisk ha æren selv!

Dette synes jeg ledelsen bør ha forståelse for, om de vil ha underholdning med særpreg, og jeg synes i grunn det er de som har ansvaret for organisering, vikarer og å holde kundene fornøyde, når jeg er syk for første gang på over to år.

Det enkleste og beste spør du meg, ville være å enten, enkelt og greit si at jeg var syk. Om ikke så får DE skaffe alternativer.

Kundene betaler forøvrig ikke noe for å komme inn på quiz (men de legger mye penger igjen i baren..;-)), men selvfølgelig er det kjedelig allikevel om du har planlagt å quizze og den er avlyst. Allikevel føler jeg ikke at det er mitt ansvar når jeg da engang er syk.

Ellers tror jeg det gikk helt OK i går, jeg hadde vært savnet (Og det var jo hyggelig for egoet det..;-)) og baren fikk sikkert de inntektene de hadde planlagt, men jeg må innrømme at jeg fortsatt er såpass muggen for attituden at jeg kommer til å ta det opp når jeg er frisk igjen. Jeg er barnslig nok til å synes det er jævla fortjent å få de til å undersøke om de finner noe som gjør det like bra som meg til en like billig penge, og som gir fra seg materiale om de syke..HAH..;-P

Skrevet

I Oslo, jupp :-) Kan bare ikke gå i detalj her inne, synes jeg, da det nesten vil være å si rett ut hvem jeg er sånn privat da..Og det er dumt det, for du er selvfølgelig hjertelig velkommen!

Det skjønner jeg veldig godt:) Takk for det! Jeg får prøve å spore deg opp.. hehe:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...