Gå til innhold

Med tenåring på ferietur i februar?

Anbefalte innlegg

Gjest nesten ferdig
Skrevet

Min far ønsker å gi meg en ferie (jippi) etter 6 års studier, og har foreslått Kanariøyene nå i februar.

Jeg har en tenåringsdatter, hvis hovedinteresse er shopping. Hun er 14 så det kommer ikke på tale med noen turer ut alene.

Hvilket sted vil være ok?

Jeg ser for meg at playa del ingles kanskje har noe for shoppinginteresserte, og litt liv ellers også? Jeg har vært der før og vet at det ikke er mitt favorittsted, men tror kanskje andre steder vil være litt kjedelig for henne?

Har du noen innspill?

Gjest nesten ferdig
Skrevet

Ville heller reist til London jeg :)

For tenåringens del, ja. Men det er ikke alltid så populært å "bytte gaven", om du forstår.

Skrevet

Playa del Ingles er stedet hvis du vil på fylla, har jeg inntrykk av. Så jeg ville ikke tatt med en 14-åring ditt, uansett om hun får gå ut alene eller ikke.

Gjest Elextra
Skrevet

Hovedinteresse shopping høres nokså stusselig ut, da - med mindre man har masse penger - men da er man jo sjelden så interessert i å shoppe.

Tror imidlertid Las Palmas på Gran Canaria har bra shopping. Og er vel også det stedet på Kanariøyene som har mest kultur, om man er interessert i slikt.

Gjest nesten ferdig
Skrevet

Hovedinteresse shopping høres nokså stusselig ut, da - med mindre man har masse penger - men da er man jo sjelden så interessert i å shoppe.

Tror imidlertid Las Palmas på Gran Canaria har bra shopping. Og er vel også det stedet på Kanariøyene som har mest kultur, om man er interessert i slikt.

Vel, jeg regner ikke med å få henne med på noen håndballturneringer uansett hvor vi drar. Ei heller på noen konserter hvor hun kan vise fram klarinettspillet sitt. Men, takk for tipset, til tross for den stusslige kommentaren.

Gjest nesten ferdig
Skrevet

Playa del Ingles er stedet hvis du vil på fylla, har jeg inntrykk av. Så jeg ville ikke tatt med en 14-åring ditt, uansett om hun får gå ut alene eller ikke.

Ok, takk for tipset.

Gjest Elextra
Skrevet

Vel, jeg regner ikke med å få henne med på noen håndballturneringer uansett hvor vi drar. Ei heller på noen konserter hvor hun kan vise fram klarinettspillet sitt. Men, takk for tipset, til tross for den stusslige kommentaren.

Ja den var litt stusselig og lite gjennomtenkt, kanskje.

Når jeg tenker meg om var jeg nok ille på shopping selv som 14-åring - selv om det nok ble mest "vindusshopping". Ikke hadde jeg foreldre som ville ta meg med på shopping heller, men det var jo en annen tid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...