Gjest heffalumpen Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Hvordan telle celler MED innhold, bare telle hvor mange celler det er liksom? Ulikt innhold. Jeg får bare 0 som resultat.. 0 Siter
Gemini Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Bruker du denne formelen: =ANTALLA(A1:A9) (der A1:A9 bare er et foreslått område, bytt ut med dine cellereferanser) 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Bruker du denne formelen: =ANTALLA(A1:A9) (der A1:A9 bare er et foreslått område, bytt ut med dine cellereferanser) Tusen takk, så snill du er! Det ser ut til å funke. Vet du hva funskjonsnavnet er på engelsk? Så jeg slipper å skirve antalla hver gang? 0 Siter
Gemini Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Tusen takk, så snill du er! Det ser ut til å funke. Vet du hva funskjonsnavnet er på engelsk? Så jeg slipper å skirve antalla hver gang? Nei, jeg vet ikke, har bare norsk versjon på denne maskinen. Kanskje COUNTA ? 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Nei, jeg vet ikke, har bare norsk versjon på denne maskinen. Kanskje COUNTA ? Så flott ) Det funka. Excel er supert - når man kan det.. Jobber du med slikt til daglig.. jeg mener .. du gjør vel ikke det, da hadde du ikke giddet å være så snill å svare alle oss her?? Tusen takk iallfall, nå ble jeg glad! 0 Siter
Gemini Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Så flott ) Det funka. Excel er supert - når man kan det.. Jobber du med slikt til daglig.. jeg mener .. du gjør vel ikke det, da hadde du ikke giddet å være så snill å svare alle oss her?? Tusen takk iallfall, nå ble jeg glad! Bra det funka! Nei, jeg jobber ikke med IT-support til daglig, men bruker Office-programmene mye i jobben min. Har veldig varierte oppgaver over tid, så akkurat Excel er ikke noe jeg jobber like mye med hele tiden. Og Excel har langt flere muligheter enn hva jeg kan benytte meg av... 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Bra det funka! Nei, jeg jobber ikke med IT-support til daglig, men bruker Office-programmene mye i jobben min. Har veldig varierte oppgaver over tid, så akkurat Excel er ikke noe jeg jobber like mye med hele tiden. Og Excel har langt flere muligheter enn hva jeg kan benytte meg av... Enig, det dukker opp uante muligheter, men jeg er jo rimelig grønn. Men det var godt å høre at selv ikke du har full kjennskap til alt - da er det vel egentlig ikke noen nødvedig målsetting å kunne alt. Man lærer jo fort det man trenger. Og så er det så gøy Ha en fin dag! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.