Gå til innhold

Ang. influensa

Anbefalte innlegg

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg ligger hjemme og har influensa.

Startet helt plutselig på nyttårskvelden, plutselig høy feber og vondt på de fleste ledd, spes. hofte, knær, og også nakke og kraftig hodepine. Har kraftig tørrhoste og også kvalme. Var hos lege på tirsdag for å få sykmelding, ettersom jeg egenlig skulle ha vært på kurs.

Men hvor i h.... lenge varer dette før jeg begynner å føle at jeg er til igjen. Ligger fortsatt rett ut her hjemme jeg. Fortsatt feber på 39,6 og 39,8. Går litt ned med febernedsettende, og så øker den igjen.

Stabler meg opp i senge med lap-toppen en liten periode av gangen, men er jammen ikke lenge jeg orker det heller.

Orker ikke å gjøre noe som helst her hjemme annet enn å ligge rett ut. Etter en toalett-tur er jeg helt gåen.

Noen som vet, hvor lenge ca. varer influensaen.

Og ja, jeg synes litt synd på meg selv nå. :(

Gjest annlovinda
Skrevet

Er det ikke ca en uke, da?

Håper ikke det er lenger, men da burde det snart hjelpe på da, når det er 5. dagen nå.

Tror aldri jeg har vært så syk noen gang jeg. syte, syte

Skrevet

Huff...er redd jeg har hørt den kan vare opptil to uker jeg... Så urettferdig at akkurat du skulle bli syk, god bedring, igjen. Har virkelig ikke lyst på den influensaen, husssj..

Gjest annlovinda
Skrevet

Huff...er redd jeg har hørt den kan vare opptil to uker jeg... Så urettferdig at akkurat du skulle bli syk, god bedring, igjen. Har virkelig ikke lyst på den influensaen, husssj..

Uff, to uker. :(((

Håper det slipper før det, for dette har virkelig vært pyton.

I det ene øyeblikket fryser jeg så kroppen rister, for så etter en stund så er jeg så varm at dyne og pledd må kastes av.

JEG VIL BLI FRISK

Håper du slipper unna denne gang.

Dette er første gang jeg har influensa, så jeg burde nok ikke klage (men gjør det lell)

Skrevet

Jeg lå strekk ut ca 9 dager, men var litt slapp utpå ettermiddagen de første dagene på jobb etterpå.

Skrevet

De varer som regel i 7 dager. Så må du bruke noen dager på å komme litt i form igjen.

Vær flink og ta det veldig med ro nå når du er skikkelig syk. Drikk så mye vann du klarer.

God bedring!

Gjest Shira12
Skrevet

En uke varer det ofte. Kan hangle litt lengre.

Det er pyton og ha influensa, du må ta det med ro.

God bedring!

hjertebarnet
Skrevet

Huff, har influensaen virkelig kommet, nå?! Er så redd for å bli syk nå framover, har ekstremt mye å gjøre på jobben!

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg lå strekk ut ca 9 dager, men var litt slapp utpå ettermiddagen de første dagene på jobb etterpå.

Jaja, jeg får bare ligge langflat den tida det tar.

Men dette var ikke noe særlig bra start på året.

Gjest annlovinda
Skrevet

De varer som regel i 7 dager. Så må du bruke noen dager på å komme litt i form igjen.

Vær flink og ta det veldig med ro nå når du er skikkelig syk. Drikk så mye vann du klarer.

God bedring!

Takk for det.

Ja, og ta det med ro er det eneste jeg orker. Får jo bare ta tiden til hjelp, eneste som hjelper.

Gjest annlovinda
Skrevet

En uke varer det ofte. Kan hangle litt lengre.

Det er pyton og ha influensa, du må ta det med ro.

God bedring!

Takk for det.

For bare ta tida til hjelp, og regne med at det tar tid å bli bra igjen.Og ja, influensa er virkelig pyton.

Gjest annlovinda
Skrevet

Huff, har influensaen virkelig kommet, nå?! Er så redd for å bli syk nå framover, har ekstremt mye å gjøre på jobben!

Ja, den har kommet til oslo, akershus og tromsø, iallefall i henhold til fhi sine sider.

Og i følge legekontoret mitt var den virkelig på vei opp nå.

Håper du slipper unna, for dette er ikke noe å stå etter.

Skrevet

Ja, den har kommet til oslo, akershus og tromsø, iallefall i henhold til fhi sine sider.

Og i følge legekontoret mitt var den virkelig på vei opp nå.

Håper du slipper unna, for dette er ikke noe å stå etter.

Influensa er og komt til Hordaland :-)

Skrevet

Takk for det.

Ja, og ta det med ro er det eneste jeg orker. Får jo bare ta tiden til hjelp, eneste som hjelper.

Tiden er den beste medisin av og til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...