Gjest Post og pakke slakt Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 DET ER EN PAKKE TIL MEG PÅ POSTEN, JIPPI liksom!!!! Men..hmm.. hva trenger de av info når man skal hente den, har ikke pakkeseddel. Holder det med pakkenummeret og identifikasjon? Eller må de ha "Sendingsnummeret" ? Noe annet? 0 Siter
Gjest ferskentre Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Du kan kjøre ut en hentelapp fra postens sider på nettet. Skriv sendingsnr, så får du opp hvor pakka er underveis eller at den har kommet fram. Da kan du be om henteseddel. 0 Siter
Gjest The one and only Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 kolinr. men kommer jeg i posten her spør de bare etter de to siste nr i kolinr. har dårlig tålmodighet og stuper ned på butikken når jeg får mld på mob før postmannen har gitt meg noen hentelapp hehe 0 Siter
fresja Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Er ikke pakkenummer og sendingsnummer det samme da? Fikk forleden dag SMS om at det var kommet pakke til meg, sendingsnummeret stod selvsagt oi SMS'en. Viste meldingen til postdama, som skrev ut ny henteseddel. På et lite postkontor vil du vel kunne få pakken ved bare å si avsender/mottaker. Finnes vel forresten ikke små postkontor; de er jo nedlagt! 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Er ikke pakkenummer og sendingsnummer det samme da? Fikk forleden dag SMS om at det var kommet pakke til meg, sendingsnummeret stod selvsagt oi SMS'en. Viste meldingen til postdama, som skrev ut ny henteseddel. På et lite postkontor vil du vel kunne få pakken ved bare å si avsender/mottaker. Finnes vel forresten ikke små postkontor; de er jo nedlagt! Hehe... jo, tro det eller ei... det finnes i hvert fall enda et lite postkontor! På Nordfjordeid i Sogn og Fjordane =p -Enn så lenge...hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.