Gå til innhold

Fornuftig penge-bruk

Anbefalte innlegg

Skrevet

For oss er fornuftig pengebruk på stereoanlegg (forsterker+høyttalere) ca. 50 000 :-)

Men det virker som dere har noe lavere krav. Jeg ville gått for denne:

http://tinyurl.com/yenvpm

Dette er kjøkken-anlegget vårt ;-) Da får du god lyd og likevel penger igjen til andre ting.

Skrevet

Hvis det er penger bare han har fått, som arv eller lignende, er jeg enig med ham. Dette er bare hans penger, som han bestemmer over selv. Men TV og stereoanlegg er vel typiske fellesting? Eller sitter du på kjøkkenet og hører på radio, hehe?

Skrevet

Jeg brukte 17.000 lapper i går på en ny 50 tommer..

Det er drøyt, men jeg hadde penger på konto til det så.., og pengene kommer jo inn..,

Skrevet

Stereoanlegget vårt på stua kosta vel ca kr 1.500,-, tror jeg. Men vi har også et surroundanlegg til rundt kr 5.000,-, tror jeg.

TV'en kosta kr 12.000,- mener jeg å huske.

Skrevet

Jo, jeg ser det. Jeg skjønner også at vi bør kjøpe noe av kvalitet sånn at vi kan ha det i mange år. (Men det var jo det vi gjorde da vi kjøpte tv for 2 år siden, og allerede nå maser han om noe nytt.)

Hvor mye koster et ålreit stereoanlegg til stua da? Snakker vi at 8-10000 kr er greit, eller må man opp i 15-20000?

(Og det er hans penger, og han som bestemmer... jeg har liksom ikke på noen som helst måte noe bestemmelsesrett over disse pengene, pga situasjonen.)

Får si at han får sette et par tusen kroner på konto til speilreflekskameraet jeg ønsker meg, så kan jeg spare litt selv og.

8.000 - 10.000??? Knapt halvparten, vil nå jeg si.

Og tv'en er jo ny!

Bra jeg ikke er gift med mannen din, hører jeg. Bra for ham.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...