....AV Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 For oss er fornuftig pengebruk på stereoanlegg (forsterker+høyttalere) ca. 50 000 :-) Men det virker som dere har noe lavere krav. Jeg ville gått for denne: http://tinyurl.com/yenvpm Dette er kjøkken-anlegget vårt ;-) Da får du god lyd og likevel penger igjen til andre ting. 0 Siter
Babette Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Hvis det er penger bare han har fått, som arv eller lignende, er jeg enig med ham. Dette er bare hans penger, som han bestemmer over selv. Men TV og stereoanlegg er vel typiske fellesting? Eller sitter du på kjøkkenet og hører på radio, hehe? 0 Siter
Excelsion Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Jeg brukte 17.000 lapper i går på en ny 50 tommer.. Det er drøyt, men jeg hadde penger på konto til det så.., og pengene kommer jo inn.., 0 Siter
org Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Stereoanlegget vårt på stua kosta vel ca kr 1.500,-, tror jeg. Men vi har også et surroundanlegg til rundt kr 5.000,-, tror jeg. TV'en kosta kr 12.000,- mener jeg å huske. 0 Siter
org Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Jo, jeg ser det. Jeg skjønner også at vi bør kjøpe noe av kvalitet sånn at vi kan ha det i mange år. (Men det var jo det vi gjorde da vi kjøpte tv for 2 år siden, og allerede nå maser han om noe nytt.) Hvor mye koster et ålreit stereoanlegg til stua da? Snakker vi at 8-10000 kr er greit, eller må man opp i 15-20000? (Og det er hans penger, og han som bestemmer... jeg har liksom ikke på noen som helst måte noe bestemmelsesrett over disse pengene, pga situasjonen.) Får si at han får sette et par tusen kroner på konto til speilreflekskameraet jeg ønsker meg, så kan jeg spare litt selv og. 8.000 - 10.000??? Knapt halvparten, vil nå jeg si. Og tv'en er jo ny! Bra jeg ikke er gift med mannen din, hører jeg. Bra for ham. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.