Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en til jul, men hva bruker jeg den til?

Noen med noen gode oppskrifter på feks milkshake, iskaffe, smoothie eller andre gode drikker?

Skrevet

Jeg lager ikke milkshake etter oppskrift, men den vi her i huset liker best er laget av skogsbær fra frysedisken. Jeg har i rikelig med vaniljeis, 1/3 av skogsbærpakken og kanskje en halv liter melk. Litt sukker også. blir den for tynn eller tykk har jeg i enten mer melk eller is.

Gjest kjøpt en jeg også
Skrevet

Nam! Åååå det er så mye godt du kan lage i blender.

Min favoritt er yogurt med en god dæsj frosne bær i. Gjerne en banan også. Da blir konsistensen god og tykk. Skikkelig godt. Bjørnebær og bringebær er spesielt godt synes jeg. Prøv deg frem da vel! Du kan lage mye godt som gir masse energi

Gjest av erfaring
Skrevet

Nam! Åååå det er så mye godt du kan lage i blender.

Min favoritt er yogurt med en god dæsj frosne bær i. Gjerne en banan også. Da blir konsistensen god og tykk. Skikkelig godt. Bjørnebær og bringebær er spesielt godt synes jeg. Prøv deg frem da vel! Du kan lage mye godt som gir masse energi

Mye energi blir man feit av!

Gjest kjøpt en jeg også
Skrevet

Hehe. Snakka ikke om energi som er usunn. Snakker om bær og sunn jogurt som gir energi til kroppen i form av vitaminer. Jeg lager meg ikke smooties av iskrem og fløte liksom.

Gjest potetopptaker
Skrevet

Hehe. Snakka ikke om energi som er usunn. Snakker om bær og sunn jogurt som gir energi til kroppen i form av vitaminer. Jeg lager meg ikke smooties av iskrem og fløte liksom.

Jogurt er no svineri, masse sukker.

Skrevet

Det er ikke alle som sitter på rompa hele dagen... :-)

Skrevet

Jogurt er no svineri, masse sukker.

Man kan få yoghurt uten sukker også.

Gjest potetopptaker
Skrevet

Det er ikke alle som sitter på rompa hele dagen... :-)

De fleste DOL-kjerringer gjør;-)

Snorkfrøken
Skrevet

Ikke bruk Bertils tips iallefall...

*urk*

Skrevet

Du vet at måleenheten for energi heter kalorier?

Skrevet

*urk*

he he he. Ikke bruk noen av tipsene til Bertil vil jeg påstå.....

Hvertfall ikke da han hoppet på kofferten.... ha ha ha

Skrevet

*urk*

Bertil's tips?

Gjest kjøpt en jeg også
Skrevet

Du vet at måleenheten for energi heter kalorier?

Jada. Men når jeg snakker om energi mener jeg energi til kroppen i form av ork og lyst. Du får tomme kalorier om en hiver inn på en sjokolade. Kaloriene er ikke tomme om en eter en to desiliter bær, en banana og lettjogurt i en blender.

Snorkfrøken
Skrevet

Bertil's tips?

På tv2 julenøtter. Bertils semestertips.

Skrevet

På tv2 julenøtter. Bertils semestertips.

Å. Var syk i hele jula, så det fikk jeg ikke med meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...