erin Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Fann en oppskrift på denne suppa, der det står at det skal være 1 1/2 teskje med vanilje. Er det dråper, stang eller pulver? *ikke akkurat kjøkkenskriver* 0 Siter
citygirl Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Sikkert pulver. Det er hvertfall enklest:-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 1 1/2 teskje med vaniljedråper vil jeg tro smaker _veldig_ mye vanilje. 0 Siter
Gjest blame Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Sagosuppe er lenge siden jeg har spist.. Deler du oppskrift? :-) 0 Siter
erin Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Skrevet 5. januar 2007 Sagosuppe er lenge siden jeg har spist.. Deler du oppskrift? :-) http://www.matoppskrift.no/sider/oppskrift13857.asp Jeg liker rosiner oppi! ) 0 Siter
Gjest blame Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 http://www.matoppskrift.no/sider/oppskrift13857.asp Jeg liker rosiner oppi! ) Nå fikk jeg flashback til barndommen, nå :-) Nam! Og det må jo helt klart være rosiner oppi! :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Skal ikke sagosuppe være rød da? Husker farmor laget det - en nesten rosa suppe full av små "froske-egg" :-) Åååååå - barndommens gode minner! 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Skal ikke sagosuppe være rød da? Husker farmor laget det - en nesten rosa suppe full av små "froske-egg" :-) Åååååå - barndommens gode minner! Det finnes både røde og hvite sagogryn. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Det finnes både røde og hvite sagogryn. Så det er selve grynene som gir farge? Trodde farmor hadde oppi saft jeg.... Synes å huske at grynene var blanke... 0 Siter
erin Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Skrevet 5. januar 2007 Skal ikke sagosuppe være rød da? Husker farmor laget det - en nesten rosa suppe full av små "froske-egg" :-) Åååååå - barndommens gode minner! Joda, du kan lage både rød og hvit. Rød saft eller med melk. Har aldri smakt rød sago, men pappa lagde alltid havresuppe med rød saft. Nam nam! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.