Gå til innhold

Sikringsskapet sa poff!!!

Anbefalte innlegg

Gjest studentmamma
Skrevet

Vi bor i en leilighet som bare er 2,5 år. I kveld hørte vi et brak samtidig som det ble mørkt. Da vi gikk bort til sikringsskapet var det svi-merker der, og den ene kursen virker ikke. Vi hr gitt beskjed til det firmaet som installerte det elektriske anlegget, og de kommer i morgen. Vi har ikke overbelastet strømnettet eller brukt noen tvilsomme elektriske apparater eller koblinger.

Tror dere at dette kan være en feil som firmaet som installerte eller utbygger må ta på sin kappe? Jeg hadde migrene før den episoden i kveld, og det ble ikke bedre av dette iallefall!

Skrevet

Man kan alltids håpe at de tar ansvar for det hvertfall. Du får høre med firmaet i morgen hva de mener årsaken kan være. Så skummelt! Godt dere var hjemme.

Skrevet

Ja, det høres ut som en installasjonsfeil. Kanskje en ledning som har løsnet, og beveget seg bort til en annen?

Uansett, slikt skal ikke skje (åpenbart).

Med vennlig hilsen

Gjest studentmamma
Skrevet

Hva er et tvilsomt apparat?

Tja, jeg vet egentlig ikke hva et tvilsomt apparat er. Kanskje noe gammelt ræl? Jeg ville bare poengtere at vi ikke har gamle apparater eller masse koblinger med skjøteledninger. sitter som sagt med migrene, så det er vanskelig å tenke og ordlegge seg akkurat nå.

Gjest potetopptaker
Skrevet

Tja, jeg vet egentlig ikke hva et tvilsomt apparat er. Kanskje noe gammelt ræl? Jeg ville bare poengtere at vi ikke har gamle apparater eller masse koblinger med skjøteledninger. sitter som sagt med migrene, så det er vanskelig å tenke og ordlegge seg akkurat nå.

Jeg har stort sett bare "gammelt ræl" og aldri noe problem med sikringsskapet.

Skrevet

Hei,

Sikringsskapet skal ikke "ta fyr" uansett hva dere har av "ræl".

Dette er en feil de har gjort da de koblet opp sikringsskapet.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Sannsynligvis er dette en reklamasjonssak. Uansett så er det viktig at firmaet klarer å gjøre rede for hva feilen skyldes.

Gjest studentmamma
Skrevet

Hei,

Med vennlig hilsen

Får håpe det.

Gjest potetopptaker
Skrevet

Hei,

Med vennlig hilsen

Behøver ikke være "en feil". Skrutilkobling(er) har en tendens til å løsne, og bør ettertrekkes etter et halvannet år.

Skrevet

Hva er et tvilsomt apparat?

Et apparat med navn "Industriell nøtteknekker" gjør meg litt urolig.

Gjest potetopptaker
Skrevet

Et apparat med navn "Industriell nøtteknekker" gjør meg litt urolig.

Enig:-)

Skrevet

Enig:-)

En maskin som produserte "dameskinnvesker" gjorde meg også urolig. Men noen dameskinn....

Gjest potetopptaker
Skrevet

En maskin som produserte "dameskinnvesker" gjorde meg også urolig. Men noen dameskinn....

Jepp, har en sånn;-)

Skrevet

Jepp, har en sånn;-)

Du skal se det blir en ny veskemote. Ditt altså.

Gjest studentmamma
Skrevet

Nå har vi hatt elektriker her. Det var reklamasjonssak. Puh...Jeg så for meg 1000-lappene flagre avgårde.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...