pekkaline Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Jeg blir helt matt. Nå har tre stk hengt seg som saddam, som jeg sa jeg var redd for den dagen han hengt. Bør vi snakke med barna våre igjen tro? Jeg vil det.... bhttp://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=163635le 0 Siter
Gjest potetopptaker Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 "Jeg blir helt matt. Nå har tre stk hengt seg som saddam" Hva gjør vel det. Tre mindre tullinger i denne verden. For meg er dette gode nyheter. 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Skrevet 4. januar 2007 "Jeg blir helt matt. Nå har tre stk hengt seg som saddam" Hva gjør vel det. Tre mindre tullinger i denne verden. For meg er dette gode nyheter. Det er barn det er snakk om, men du om det. 0 Siter
Gjest potetopptaker Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Det er barn det er snakk om, men du om det. Hadde Saddam gjort det i tenårene hadde mange sluppet, og hatt det bra i Irak. 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Skrevet 4. januar 2007 Hadde Saddam gjort det i tenårene hadde mange sluppet, og hatt det bra i Irak. 0 Siter
Nikki Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Men hvorfor i all verden har disse barna sett hengingen??? 0 Siter
pekkaline Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Skrevet 5. januar 2007 Men hvorfor i all verden har disse barna sett hengingen??? Vel, aviser, media og sånt vil jeg tro...... 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Hadde Saddam gjort det i tenårene hadde mange sluppet, og hatt det bra i Irak. Det er jammen bra det er potetopptaking du bedriver, med din evne til refleksjon og medfølelse... Snakk om pottitt-uttalelse! Skam deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.