Gjest potetopptaker Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 I en drøm eller et syn så jeg at krigsskip ønsket et nytt fjell de kunne øve seg å skyte mot. Dette ble gitt tillatelse til ved en underskrift. Etterpå så jeg et krigsskip ut i Bøkfjorden og et i Jarfjorden skyte mot boligområder her i nærheten. Jeg antar at det vil bli bortforklart som en feil. Vær varsom med å ta inn folk med dårlig psyke i flåten. Når de møter veggen eller føler seg trengt opp i et hjørne følger de ikke regler eller kommandant; de tar seg selv til rette. De tilber ikke Gud, men har andre "guder", f.eks. fra psykiatrien, psykologien og Gudsforfalskere som godtar deres synd og støtter deres ondskap. Dessuten har jeg nettopp "sett" satanistkjerringer, muligens psykologer, farge håret blondt og utgi seg for å være løvekvinner, for å vekke sympati hos et løvefolk og få innpass. 0 Siter
Gjest utydelig Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Er du i strid med din psykolog? Lyst til å brøle å ta kontroll over deg selv nå? Vil du flytte kanskje? 0 Siter
Gjest flere lokale her Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Sikkert Øretoppen som var det nye fjellet de ville skyte mot. Håper rypene og duene hadde forlatt åstedet... 0 Siter
Goliath Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 ehhh...? Det kan virke som om du fremdeles drømmer.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.