Osiris Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Alt på dyret skal brukes heter det: http://www.australiagift.com/scrotum_shop/scrotum.htm 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 De var fine jo! Og har de samme "hud" som hesteballer så skal jeg love deg at de er vanvittig fløyelsmyke! Det er nemlig min jobb å sjekke at suspen sitter som den skal på hesten når han skal gå løp. Ifølge min kjære er jeg nemlig så flink til å sjekke baller... ;o) 0 Siter
Osiris Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Skrevet 4. januar 2007 De var fine jo! Og har de samme "hud" som hesteballer så skal jeg love deg at de er vanvittig fløyelsmyke! Det er nemlig min jobb å sjekke at suspen sitter som den skal på hesten når han skal gå løp. Ifølge min kjære er jeg nemlig så flink til å sjekke baller... ;o) De har jo nettbutikkså det kan jo være et gavetips. 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Herremiiiiiiin.....nå....nå så jeg hva det sto i overskriften din..... Jeg leste opptil flere ganger: Vaske kenguruballer!!! 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 De har jo nettbutikkså det kan jo være et gavetips. Njah, tror ikke det gitt. Men hadde jeg vært i Australia på ferie og kommet over slike så hadde jeg garantert kjøpt en! Kanskje jeg skal passe på når gampen en dag vandrer heden? ;o) Evt. om ballene en dag tas... 0 Siter
Osiris Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Skrevet 4. januar 2007 Herremiiiiiiin.....nå....nå så jeg hva det sto i overskriften din..... Jeg leste opptil flere ganger: Vaske kenguruballer!!! hehe,vaske kenguruballer.Det hadde vært litt av en jobb. Forestiller meg en dyrepasser med hoppestokk og vaskeklut. 0 Siter
flisa Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Herremiiiiiiin.....nå....nå så jeg hva det sto i overskriften din..... Jeg leste opptil flere ganger: Vaske kenguruballer!!! me too 0 Siter
org Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Njah, tror ikke det gitt. Men hadde jeg vært i Australia på ferie og kommet over slike så hadde jeg garantert kjøpt en! Kanskje jeg skal passe på når gampen en dag vandrer heden? ;o) Evt. om ballene en dag tas... Enda en grunn til å vurdere kastrering... du skal ha ballene hans (hestens, altså). 0 Siter
hidi Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Herremiiiiiiin.....nå....nå så jeg hva det sto i overskriften din..... Jeg leste opptil flere ganger: Vaske kenguruballer!!! Jeg òg... Og da jeg klikket på linken, tenkte jeg at disse sikkert ikke er lette å vaske...!! Går det an å være så sløv, altså. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Enda en grunn til å vurdere kastrering... du skal ha ballene hans (hestens, altså). *Hehe* Nå har jeg ikke spesielt mye jeg skulle sagt akkurat i den saken og kastrering er neppe aktuelt uansett. ) Eieren nekter plent, dessuten er hesten kjempesnill å håndtere. 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Jeg òg... Og da jeg klikket på linken, tenkte jeg at disse sikkert ikke er lette å vaske...!! Går det an å være så sløv, altså. "Går det an å være så sløv, altså" *ler* Ja, det er jo tydelig at det går an. Lurte på hva i all verden hun skulle vaske kenguruballer for!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.