laguna1365380434 Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Det kan sikkert diskuteres :-) I den grad det er noe status å bli slettet av webbis så inngår det i listen også. Og du føler deg bittelitt bedre eller? :-) Jada..Fint å kunne skravle her når en ikke har stemme..:-) Slettet sier du? Dæven! Jeg som ikke har sett noe halv-edgy her inne i kveld engang. Nå føler jeg at jeg har gått glipp av noe! Dæng! ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Dette innlegget blir vanvittig mye morsommere dersom hun _ikke_ gjør det ;-) Ja - for jeg var liksom på "min jobb" i huet mitt...hehe Kontor----delt mellom markedsavdeling og regnskapsfolk - hoho! BÆSJ! 0 Siter
keinstein Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Fislukt? Det tyder på miljøskader. Både metangass og hydrogensulfid er skadelig for miljøet. I hjemmet. Det er faktisk ganske irriterende. Ikke min da. Aromaterapi? Kan vekke opp døde. Der sa jeg noe. Kan være bisniss i dette. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Ja - for jeg var liksom på "min jobb" i huet mitt...hehe Kontor----delt mellom markedsavdeling og regnskapsfolk - hoho! BÆSJ! Ikke sant.. :-) 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 da jeg var 6 år så skulle jeg ta blodprøve hos helsesøster. Det gjorde vondt å ta sprøyte selv om dama sa det ikke var vondt. Jeg var så sint på henne at jeg kalte henne det styggeste jeg visste: Bæsjen, Tissen Prompen"". Moren min var så flau etter det. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 da jeg var 6 år så skulle jeg ta blodprøve hos helsesøster. Det gjorde vondt å ta sprøyte selv om dama sa det ikke var vondt. Jeg var så sint på henne at jeg kalte henne det styggeste jeg visste: Bæsjen, Tissen Prompen"". Moren min var så flau etter det. Hehe, morsomt Det var vel de styggeste ordene du hadde lært deg til da. 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Vel, nå har jeg har vært innom både promp, kjønnslepper, avføring og kengurutestikler den siste halvtimen, så jeg burde egentlig dra ut ledningen her og finne på noe helt annet...... ;-) *ler godt* Nært en ekspert du nå da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.