Gå til innhold

Fiselukt?

Gjest barnslig ikveld

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Det kan sikkert diskuteres :-) I den grad det er noe status å bli slettet av webbis så inngår det i listen også.

Og du føler deg bittelitt bedre eller? :-)

Jada..Fint å kunne skravle her når en ikke har stemme..:-)

Slettet sier du? Dæven! Jeg som ikke har sett noe halv-edgy her inne i kveld engang. Nå føler jeg at jeg har gått glipp av noe! Dæng! ;-)

Fortsetter under...

Skrevet

Dette innlegget blir vanvittig mye morsommere dersom hun _ikke_ gjør det ;-)

Ja - for jeg var liksom på "min jobb" i huet mitt...hehe

Kontor----delt mellom markedsavdeling og regnskapsfolk - hoho!

BÆSJ!

Skrevet

Fislukt?

Det tyder på miljøskader. Både metangass og hydrogensulfid er skadelig for miljøet. I hjemmet. Det er faktisk ganske irriterende. Ikke min da.

Aromaterapi? Kan vekke opp døde. Der sa jeg noe. Kan være bisniss i dette.

Skrevet

Ja - for jeg var liksom på "min jobb" i huet mitt...hehe

Kontor----delt mellom markedsavdeling og regnskapsfolk - hoho!

BÆSJ!

Ikke sant.. :-)

Gjest Aviaana
Skrevet

da jeg var 6 år så skulle jeg ta blodprøve hos helsesøster. Det gjorde vondt å ta sprøyte selv om dama sa det ikke var vondt. Jeg var så sint på henne at jeg kalte henne det styggeste jeg visste: Bæsjen, Tissen Prompen"". Moren min var så flau etter det.

Skrevet

da jeg var 6 år så skulle jeg ta blodprøve hos helsesøster. Det gjorde vondt å ta sprøyte selv om dama sa det ikke var vondt. Jeg var så sint på henne at jeg kalte henne det styggeste jeg visste: Bæsjen, Tissen Prompen"". Moren min var så flau etter det.

Hehe, morsomt :) Det var vel de styggeste ordene du hadde lært deg til da.

Annonse

Gjest Pontiac
Skrevet

Vel, nå har jeg har vært innom både promp, kjønnslepper, avføring og kengurutestikler den siste halvtimen, så jeg burde egentlig dra ut ledningen her og finne på noe helt annet...... ;-)

*ler godt*

Nært en ekspert du nå da?

:D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...