Tonette Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Er det noen som kjenner en rusmisbruker som aldri har røykt? Alle rusmisbrukere/alkoholikere jeg kjenner til røyker. Tror dere at hvis vi kan få ungene våre til å la vær å begynne å røyke, vil de da bli bedre rustet til å klare seg bra senere i livet? Nå sier jeg ikke at alle røykere blir rusmisbrukere, for all del, de fleste klarer seg helt fint. Men de jeg kjenner fra barndommen av som har klart seg dårligst i livet, begynte å røyke tidlig i tenårene. Hva er deres tanker om dette? 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Ja, jeg kunne svart ja på innledningsspørsmålet ditt tidligere. En rusmisbruker i familien hadde vært hard misbruker i mange år før h*n begynte å røyke tobakk! 0 Siter
Debra-irl Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Jeg vet om rusmisbrukere som ikke røyker. Tror heller ikke at det er røyken som leder til videre rus(mis)bruk. Rusbruken har, som regel (jeg er ikke kategorisk nå), andre årsaker. 0 Siter
Velouria Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Ja, jeg kjenner til flere rusmisbrukere som ikke røyker vanlig tobakk. 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Jeg kjenner flere rusmisbrukere som ikke røyker tobakk. Disse jeg kjenner kom inn i rusmisbruket gjennom partydopet på nittitallet. 0 Siter
sheba Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 jeg har et søskenbarn som hverken drikker eller røyker, men han er avhengig av kokain og har vært det i nesten 7 år.. han er for tiden inne på avrusning, men dette er vanlig i hans historie, vi håper jo, men systemet i norge er elendig..! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.