Gimmick Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Litt usikker på hvor jeg skal poste, men flest folk her.. Har brukt trionetta men denne har visst gått ut.. Hadde uansett tenkt å bytte merke fordi jeg ønsker en pille jeg kan ta hele tiden så jeg slipper uka.. sånne med lik farge:) Lavhormonelle? Heter de det? Har prøvd en type før men fikk litt blødninger innimellom.. noen som har gode erfaringer med noen merker? 0 Siter
meg__123! Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 jeg er fornøyd med Yasmin hvertfall.. 0 Siter
Patsi Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Jeg gikk på Trionetta, og har gått over til Microgynon - som ble anbefalt av gynekolog her på DOL. Hun sa at det var nesten samme innhold i pillene - bare at Microgynon er monofasepiller og Trionetta er trifase. Jeg har nettopp avsluttet første brett, og de funker greit på meg - bortsett fra at jeg lurer på om de kanskje gjør meg en smule mer hormonell en vanlig... 0 Siter
Gimmick Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Skrevet 5. januar 2007 Jeg gikk på Trionetta, og har gått over til Microgynon - som ble anbefalt av gynekolog her på DOL. Hun sa at det var nesten samme innhold i pillene - bare at Microgynon er monofasepiller og Trionetta er trifase. Jeg har nettopp avsluttet første brett, og de funker greit på meg - bortsett fra at jeg lurer på om de kanskje gjør meg en smule mer hormonell en vanlig... hmm.. tror jeg skal prøve den jeg.. har brukt yasmine før men var ikke superfornøyd. 0 Siter
Patsi Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 hmm.. tror jeg skal prøve den jeg.. har brukt yasmine før men var ikke superfornøyd. Hvorfor var du ikke fornøyd med Yasmine? Er det monofasepiller? *leter etter alternativ p-pille* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.