Gå til innhold

tips til musikk?

Anbefalte innlegg

Gjest hjulenepåbussen
Skrevet

Liker så godt rolig musikk av typen coldplay og james blunt, gjerne britisk :) og med meningsfylte tekster.

Kan dere anbefale lignende artister?

Gjerne sanger?

Har så lyst å høre på litt ny kose-trist-musikk :)

Gjest corian
Skrevet

Damien Rice....

For tiden er jeg opphengt i låten The Blower's Daughter....

Gjest ChiengMai
Skrevet

David Gray har helt fantastisk fin musikk!

ylvali1365381015
Skrevet

Da ville jeg anbefale Minor Majority. Du kan gå inn på nettsiden og høre på smakebiter av musikken deres:

http://www.minormajority.no/

Underskriver her, nydelig musikk! :-)

Skrevet

En altfor lite kjent norsk artist som kaller seg Odd, lytt til låter her, og kjøp nedlsting, hvis du liker noen av låtene:

http://www.musikkonline.no/shop/displayAlbum.asp?id=29447

Lytt spesielt til Agoraphobic, Beautiful, Never Came, ja, egentlig er det veldig mange fine spor på skiva, noen rolige (som de jeg nevner), andre mer energiske.

Dessverre finner jeg ikke nedlastinger til salgs fra den første skiva hans, der er det flere spor som du nok hadde likt, ut fra det du beskriver.

Gjest ChiengMai
Skrevet

En altfor lite kjent norsk artist som kaller seg Odd, lytt til låter her, og kjøp nedlsting, hvis du liker noen av låtene:

Lytt spesielt til Agoraphobic, Beautiful, Never Came, ja, egentlig er det veldig mange fine spor på skiva, noen rolige (som de jeg nevner), andre mer energiske.

Dessverre finner jeg ikke nedlastinger til salgs fra den første skiva hans, der er det flere spor som du nok hadde likt, ut fra det du beskriver.

Jeg vet du har nevnt denne artisten før, samme navn som onkelen min husker jeg. Vett'a f*en hva jeg hadde forestilt meg, jeg som går på ny musikk med friskt mot og stor interesse, særlig når det er noe en eller annen liker så bra at det blir anbefalt. Ikke en eneste sang på den linken gikk inn hos meg, og den stemmen var bare helt vond å høre på. Hadde alle hatt min smak hadde ikke fyren solgt en eneste plate, hehe. ;-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Da ville jeg anbefale Minor Majority. Du kan gå inn på nettsiden og høre på smakebiter av musikken deres:

http://www.minormajority.no/

Hva _er_ det med folk og musikk? *tusle tilbake til Sivert Høyem*

:-)

Skrevet

Jeg vet du har nevnt denne artisten før, samme navn som onkelen min husker jeg. Vett'a f*en hva jeg hadde forestilt meg, jeg som går på ny musikk med friskt mot og stor interesse, særlig når det er noe en eller annen liker så bra at det blir anbefalt. Ikke en eneste sang på den linken gikk inn hos meg, og den stemmen var bare helt vond å høre på. Hadde alle hatt min smak hadde ikke fyren solgt en eneste plate, hehe. ;-)

Hehe, smaken er som baken ja...

Men jeg måtte høre gjennom plata noen ganger før den krøyp under huden på meg.

Men så kjente jeg fyren en gang i tiden også, og vet hva han er god for, så det er en grunn til at jeg har vist litt interesse for musikken hans. Liker ikke alt han gjør, og føler han kan gjøre bedre, ut fra hva jeg har sett, for en årrekke siden, men mye av det på de to albumene han har gitt ut ER bra, etter min mening.

:)

Skrevet

mange takk for opplysningen:) jeg er så frekk at jeg sniker meg inn med et inlegg her..

denne plata var utrolig bra!;)

Skrevet

mange takk for opplysningen:) jeg er så frekk at jeg sniker meg inn med et inlegg her..

denne plata var utrolig bra!;)

Så gøy at du likte den :)

Gjest this is a signature
Skrevet

Damien Rice....

For tiden er jeg opphengt i låten The Blower's Daughter....

*elsk*

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hehe, smaken er som baken ja...

Men jeg måtte høre gjennom plata noen ganger før den krøyp under huden på meg.

Men så kjente jeg fyren en gang i tiden også, og vet hva han er god for, så det er en grunn til at jeg har vist litt interesse for musikken hans. Liker ikke alt han gjør, og føler han kan gjøre bedre, ut fra hva jeg har sett, for en årrekke siden, men mye av det på de to albumene han har gitt ut ER bra, etter min mening.

:)

"Hehe, smaken er som baken ja..."

Hehe, helt klart. Og det er jo nettopp det som gjør at det finnes så stort mangfold av musikk. Litt for enhver smak.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...