Sofline Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Hvor leverer jeg batterier som regnes som spesialavfall? 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 I den røde plastkassen alle husstander skal ha fått og som tømmes et par ganger i året? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 I den røde plastkassen alle husstander skal ha fått og som tømmes et par ganger i året? Den røde plastkassen har jeg aldri hørt om. Så det gjelder ikke hele Norge. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Den røde plastkassen har jeg aldri hørt om. Så det gjelder ikke hele Norge. Det har du jo rett i, de har ikke de kassene der min kjære bor heller. Jeg trodde alle byer hadde sånne, men da er det sikkert bare et Trondheims-fenomen. 0 Siter
Lisabeth Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Jeg pleier å samle opp slike ting (batterier og elektronikk) og levere dem på elkjøp el. De har mottaksplikt på denne type avfall. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Det har du jo rett i, de har ikke de kassene der min kjære bor heller. Jeg trodde alle byer hadde sånne, men da er det sikkert bare et Trondheims-fenomen. Vi har også sånne kasser. Nærheten av Oslo. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Er ganske sikker på at du får levert dem på bensinstasjoner. Det gjorde jeg før vi fikk disse røde plastdunkene til spesialavfall. 0 Siter
EllaJo Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Her leverer jeg dem på lokalbutikken (som har ei kasse for spesialbatteri og lysrør). Elkjøp, Ezpert osv har som regel kasse for å kaste slikt i butikken 0 Siter
Goliath Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 De fleste steder som selger batterier (bensinstasjoner, butikker etc) har også steder (kasser) der du kan levere disse - gratis. 0 Siter
Sofline Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Skrevet 5. januar 2007 I den røde plastkassen alle husstander skal ha fått og som tømmes et par ganger i året? Sånne har jeg aldri hørt om... 0 Siter
Sofline Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Skrevet 5. januar 2007 Jeg pleier å samle opp slike ting (batterier og elektronikk) og levere dem på elkjøp el. De har mottaksplikt på denne type avfall. Så gjør jeg det! 0 Siter
Sofline Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Skrevet 5. januar 2007 Er ganske sikker på at du får levert dem på bensinstasjoner. Det gjorde jeg før vi fikk disse røde plastdunkene til spesialavfall. Takk! 0 Siter
Sofline Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Skrevet 5. januar 2007 Her leverer jeg dem på lokalbutikken (som har ei kasse for spesialbatteri og lysrør). Elkjøp, Ezpert osv har som regel kasse for å kaste slikt i butikken Takk! 0 Siter
Sofline Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Skrevet 5. januar 2007 De fleste steder som selger batterier (bensinstasjoner, butikker etc) har også steder (kasser) der du kan levere disse - gratis. Takk for tips! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Det har du jo rett i, de har ikke de kassene der min kjære bor heller. Jeg trodde alle byer hadde sånne, men da er det sikkert bare et Trondheims-fenomen. Og i Kristiansand! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.