Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor leverer jeg batterier som regnes som spesialavfall?

Skrevet

I den røde plastkassen alle husstander skal ha fått og som tømmes et par ganger i året?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

I den røde plastkassen alle husstander skal ha fått og som tømmes et par ganger i året?

Den røde plastkassen har jeg aldri hørt om. Så det gjelder ikke hele Norge.

Skrevet

Den røde plastkassen har jeg aldri hørt om. Så det gjelder ikke hele Norge.

Det har du jo rett i, de har ikke de kassene der min kjære bor heller. Jeg trodde alle byer hadde sånne, men da er det sikkert bare et Trondheims-fenomen.

Skrevet

Jeg pleier å samle opp slike ting (batterier og elektronikk) og levere dem på elkjøp el. De har mottaksplikt på denne type avfall.

candyqueen_83
Skrevet

Det har du jo rett i, de har ikke de kassene der min kjære bor heller. Jeg trodde alle byer hadde sånne, men da er det sikkert bare et Trondheims-fenomen.

Vi har også sånne kasser. Nærheten av Oslo.

Gjest annlovinda
Skrevet

Er ganske sikker på at du får levert dem på bensinstasjoner. Det gjorde jeg før vi fikk disse røde plastdunkene til spesialavfall.

Skrevet

Her leverer jeg dem på lokalbutikken (som har ei kasse for spesialbatteri og lysrør). Elkjøp, Ezpert osv har som regel kasse for å kaste slikt i butikken

Skrevet

De fleste steder som selger batterier (bensinstasjoner, butikker etc) har også steder (kasser) der du kan levere disse - gratis.

Skrevet

Sånne har jeg aldri hørt om...

Skrevet

Jeg pleier å samle opp slike ting (batterier og elektronikk) og levere dem på elkjøp el. De har mottaksplikt på denne type avfall.

Så gjør jeg det!

Skrevet

Er ganske sikker på at du får levert dem på bensinstasjoner. Det gjorde jeg før vi fikk disse røde plastdunkene til spesialavfall.

Takk!

Skrevet

Her leverer jeg dem på lokalbutikken (som har ei kasse for spesialbatteri og lysrør). Elkjøp, Ezpert osv har som regel kasse for å kaste slikt i butikken

Takk!

Skrevet

De fleste steder som selger batterier (bensinstasjoner, butikker etc) har også steder (kasser) der du kan levere disse - gratis.

Takk for tips!

Skrevet

Og i Kristiansand!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...