Gå til innhold

domens dag!

Anbefalte innlegg

jeia1365380317
Skrevet

I går var rettsaken jeg har ventet på i et år, en fyr som prøvde å kvele meg skulle få sin straff! Lurer på hva slags dom han får, når straffeutmålingen er alt fra 60 dager til 10 år!! Er det bare jeg som reager på det?

klem fra

Gjest hvem dømmer dommere?
Skrevet

Norske dommere er slappfisker, pyser og snillister. Hadde det vært opptil meg, hadde han fått permanent opphold på Bjørnøya.

jeia1365380317
Skrevet

Norske dommere er slappfisker, pyser og snillister. Hadde det vært opptil meg, hadde han fått permanent opphold på Bjørnøya.

Jeg kunne ikke vært mer enig :)

Dommen faller på tirsdag! Han er ute nå, x-en hans ringte meg og fortalte det, hun vitnet for meg, siden hun selv har anmeldt han 2 ganger for vold og trusler! hun var veldig redd, han sendte henne noen utrolig truende blikk mens hun vitnet, han trodde helt frem til da at hun skulle hjelpe han! Urolig! derfor er hun å.jeg like redde, men finner likevell en trøst i å være 2 :)

For en syk værden vi lever i...

Når han kan fortsette å gå ute, mens vi må holde oss inne, og håpe han ikke kommer, først da kan politiet gjøre noe! Helt forjevlig!

Vel. vel...

Tirsdag får han sin dom, og jeg lurer på hva han vil få, 2mnd, eller oppimot noe som virker litt mer respektacelt i henhold til oss ,som ikke tør å gå ut,uten følge :(

Mvh meg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...