Gå til innhold

Hei igjen!

Anbefalte innlegg

Gjest catiki21
Skrevet

Vil bare si ifra at nå er jeg tilbake her på dol etter litt over 2 ukers fravær. Vært på ferie! Vil ønske alle et godt nytt år. Håper det blir er bra dol år;)! Men nå må jeg ut en tur og handle litt frokost. Ganske tomt i mine skaper kan en si;)! Vi doler snart igjen!

Skrevet

Håper du har hatt en fin ferie. Velkommen hjem.

Skrevet

Heisann :) Fint å se deg her igjen. Og ferien har vært topp?

Gjest catiki21
Skrevet

Heisann :) Fint å se deg her igjen. Og ferien har vært topp?

Ja, ferien var topp, til tross for en forkjølse. Jeg pleier å ha mange forkjølser, så ikke rart jeg hadde det i jula også. Leka Donald i halve ferien;)! Ellers tok jeg det bare med ro og vær sammen med familien og diverse andre ting. En fin ferie. Heldigvis begynner jeg ikke på forelesninger igjen før torsdag til uka. Så ligger på feriemodus enda. Hvordan var din jul? Godt å snakke med deg igjen her:)!

Skrevet

Ja, ferien var topp, til tross for en forkjølse. Jeg pleier å ha mange forkjølser, så ikke rart jeg hadde det i jula også. Leka Donald i halve ferien;)! Ellers tok jeg det bare med ro og vær sammen med familien og diverse andre ting. En fin ferie. Heldigvis begynner jeg ikke på forelesninger igjen før torsdag til uka. Så ligger på feriemodus enda. Hvordan var din jul? Godt å snakke med deg igjen her:)!

Hvordan klarte du å unngå doling i to uker?? ;)

Joda min jul var fin, men fridagene kunne vært flere. Jeg jobbet i romjula. Vi hadde masse familiebesøk, og det var koselig :)

Deilig med helg nå. Jeg landa på sofaen da jeg kom hjem :) Så nå har jeg nettop handlet og skal snart sette igang med kosemat. I kveld steker vi baguetter å fyller dem med pizzafyll (kjøttdeig, løk, paprika og ost) Godt og enkelt.

Du skal ut med venner i kveld kanskje?

Gjest catiki21
Skrevet

Hvordan klarte du å unngå doling i to uker?? ;)

Joda min jul var fin, men fridagene kunne vært flere. Jeg jobbet i romjula. Vi hadde masse familiebesøk, og det var koselig :)

Deilig med helg nå. Jeg landa på sofaen da jeg kom hjem :) Så nå har jeg nettop handlet og skal snart sette igang med kosemat. I kveld steker vi baguetter å fyller dem med pizzafyll (kjøttdeig, løk, paprika og ost) Godt og enkelt.

Du skal ut med venner i kveld kanskje?

Det er veldig lett å unngå dol i 2 uker, sikkelig enkelt;)! Hehe, nei det er egentlig ikke det. Men jeg kom meg igjenom 2 uker.

Hvorfor jeg ikke kom på er denne grunnen. Jeg tok med min bærbare, men etter jeg har fått adsl hjemme her, kom jeg ikke inn på det trådløset nettet av en merkelig grunn. Og ville jo ikke bruke internetten til mine foreldre, de har bare isdn. Det blir jo ganske dyrt å være ofte på da. Så derfor kom jeg ikke på dol i ferien.

Men nå er jeg her igjen. Er så trøtt etter reisa, så skal legge meg tidlig idag. Venner har enda ikke kommet tilbake fra ferie, de er så trege. Så neste helg blir det venner, denne helga blir det doling. Hva skal du og dere denne helga?

Skrevet

Det er veldig lett å unngå dol i 2 uker, sikkelig enkelt;)! Hehe, nei det er egentlig ikke det. Men jeg kom meg igjenom 2 uker.

Hvorfor jeg ikke kom på er denne grunnen. Jeg tok med min bærbare, men etter jeg har fått adsl hjemme her, kom jeg ikke inn på det trådløset nettet av en merkelig grunn. Og ville jo ikke bruke internetten til mine foreldre, de har bare isdn. Det blir jo ganske dyrt å være ofte på da. Så derfor kom jeg ikke på dol i ferien.

Men nå er jeg her igjen. Er så trøtt etter reisa, så skal legge meg tidlig idag. Venner har enda ikke kommet tilbake fra ferie, de er så trege. Så neste helg blir det venner, denne helga blir det doling. Hva skal du og dere denne helga?

Hei :) Jeg har ikke store planer, bare stresse ned nå. Har fått ut juletreet, funnet soverommet igjen (kaotisk) og nå skal jeg klippe min mann og sønn. Så må jeg mekke noe enkel mat. Elsker når ungene sier de vil ha grandiosa ;) Lettvint og godt nok. Håper å kunne dole litt senere i kveld.

Gjest catiki21
Skrevet

Hei :) Jeg har ikke store planer, bare stresse ned nå. Har fått ut juletreet, funnet soverommet igjen (kaotisk) og nå skal jeg klippe min mann og sønn. Så må jeg mekke noe enkel mat. Elsker når ungene sier de vil ha grandiosa ;) Lettvint og godt nok. Håper å kunne dole litt senere i kveld.

Bare sier at jeg kommer tilbake å svarer på det du skrev til meg sist idag, i morgen! Jeg er så trøtt for tiden. Greier ikke være oppe lenger etter 21. Er så trøtt. Håper det blir bedre snart. Jeg sov nesten ikke i min ferie. Greier ikke sove som jeg gjør her jeg bor når jeg er hos mine foreldre. Da er det julefrokost da og da osv. Vi doler videre i morgen! Doles!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...