Gå til innhold

CLA tonalin

Gjest humbug eller dokumentert virkning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det ha effekt om man spiser sunt og trener noe?

Skrevet

Jeg prøvde dem for noen år siden: ingen effekt.

Gjest dokumentert INGEN virkning
Skrevet

Om du spiser sunt og trener så hjelper jo bare det, .... helt gratis.

Ja det er bare humbug.

Det har vært oppe i fjernsynet, Puls, TV2 hjelper deg osv osv, det er dokumentert INGEN virkning på disse pillene.

Skrevet

Sånne piller kan i alle fall ha den effekten at om man passer på å ta dem x antall ganger daglig, og de koster en del,- så føler man seg mere forpliktet til å ikke sprekke resten av dagen heller :) Det er jo teit å betale i dyre domme for å gå ned og så spolere det med 1/2 kilo sjokolade likevel. Man blir mer bevisst på inntaket av alt annet også.

Teit? Ja, kanskje ;-)

Skrevet

Har prøvd, funker ikke! ;)

Hvor lenge prøvde du?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Humbug.

Men hvis du "spiser sunt og trener noe", vil det ha en effekt.

Skrevet

Jeg kjøpte et glass CLA en gang. Funket ikke så jeg kastet til slutt glasset, selv om det var fullt enda...

Og sånn er det med mange til jeg prøver fra helsekosten.

Skrevet

Jeg kjøpte et glass CLA en gang. Funket ikke så jeg kastet til slutt glasset, selv om det var fullt enda...

Det må prøves i minst 6 uker før det merkes.

Gjest virker for meg
Skrevet

De virker ikke så lenge de ligger i glasset, og kastet du et fullt glass har du ikke gitt det en sjanse.

Skrevet

De virker ikke så lenge de ligger i glasset, og kastet du et fullt glass har du ikke gitt det en sjanse.

Næh, nå tuller du :o

Skrevet

Hvor lenge prøvde du?

Åh, det er lenge siden, men jeg tror det var mellom en og to måneder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...