Gå til innhold

Samsung E730 annen meldingslyd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en samsung e730, som jeg gjerne skulle hatt en annen meldingslyd på. Det ligger flere forskjellige på telefonen, men jeg vil gjerne ha et enkelt lite pip.

Noen som kan forklare meg hvordan dette gjøres, om det i det hele tatt er mulig?

Skrevet

Jeg har ikke telefonen, men meldingslyder pleier ikke å være frivillig, dvs du kan velge mellom de du har tilgjengelig, ikke flere.

Skrevet

Har ikke SE, men hvis du velger profil og tilpass (på SE heter det vel "mer"?) så skal du jo kunne velge akkurat den lyden til vil meldingsvarsel.

Skrevet

Jeg har ikke telefonen, men meldingslyder pleier ikke å være frivillig, dvs du kan velge mellom de du har tilgjengelig, ikke flere.

Det varierer nok fra telefon til telefon, selv kan jeg på min SE750i velge alt som ligger i mappa med lyder, ringetoner osv.

Gjest pirkeguri
Skrevet

Har ikke SE, men hvis du velger profil og tilpass (på SE heter det vel "mer"?) så skal du jo kunne velge akkurat den lyden til vil meldingsvarsel.

SE er Sony Ericsson

Skrevet

Jeg skrev SE, men du har jo Samsung. Beklager :-)

Skrevet

På E730 kan du bare velge mellom de som står der som alternativer så vidt jeg vet, dessverre:( Si ifra om du finner en annen måte..

Skrevet

På E730 kan du bare velge mellom de som står der som alternativer så vidt jeg vet, dessverre:( Si ifra om du finner en annen måte..

Jeg har vel igrunn innfinne meg nå med at jeg ikke klarer å få endret den... *grrr*

Men skulle jeg få det til, så skal jeg melde fra! ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...