Gå til innhold

Hvor er de gamle innleggene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av det gamle innlegget fra 2002 som plutselig dukket opp, ville jeg prøve å finne noen gamle innlegg jeg selv har skrevet.

Har jo vært aktiv her i mange år, særlig på Gravid- og Foreldre-forum - men når jeg søker på mitt nick, kommer jeg bare tilbake til 2005....

Hvordan finner dere innlegg og tråder fra f.eks. 1999 og utover?

Skrevet

Har spurt webbis om det samme, men ikke fått svar. Jeg lette etter innlegg fra da jeg var gravid sist, men de var også borte. Ikke lenger tilbake enn 2004.

Skrevet

har skjønt det sånn at de ikke har kapasitet til å lagre alle innleggene, var i hvert fall sånn for noen år siden

Caloni Makaroni
Skrevet

De slettes etterhvert, ja. Men det kan se ut som om enkelte forum slettes fortere enn andre. Tråder med svar fra fagperson lagres lenger enn de andre.

Gjest Søkern
Skrevet

Jeg fant et gammelt innlegg jeg hadde skrevet, et av de første innleggene mine. Skriv i der det står søk.

Skrevet

Det virker som om de slettes fortere i noen fora enn andre. Noen ganger får jeg opp fra mange år tilbake, mens i andre fora ser det ut som om de bare lagrer innleggene i et par år. Litt irriterende!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...