Gå til innhold

Feil på "svar til meg"

Anbefalte innlegg

Gjest Har aldri skjedd før

På "svar til meg" fikk jeg overskriften på et svar som jeg ikke har skreve noe som helst på. Hva kan det ha seg?

Re:

"Er fedme skilsmissegrunn?

Har selv blitt bedradt i årevis av en med den oppfatningen av at kroppen min var det viktigste. Når jeg ble "feit" fant han andre.

Vi ble heldigvis skilt.

Jeg var ikke det han kalte feit lengre og han ville ha meg tilbake.

HA HA men da hadde jeg heldighvis truffet værdens herligste mann som i dag er min ektemann. Jeg er ikke slank, men noen kilo mer enn det burde er det nok blitt med årene. Men jeg er viss på at min mann elsker meg. Vekt eller ikke.

Det morsomme er at når jeg treffer min eks mann og hans kjæreste er hun større enn meg........så stor rumpe som henne har jeg aldri hatt.

- estima "

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/260822-feil-p%C3%A5-svar-til-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Har aldri skjedd før

Det der skjer togli og meg stadig vekk. Forskjellen er bare at vi ikke leser svarene for vi har anstendighet nok til ikke å sjekke om noen av har brukt anonymt nick.

Skjønte ikke bæret av det svaret du gav her. Kan du forklare nærmere?

Gjest har aldri opplevd før

Det skjer stadig men man leser ikke og skjekker inne på svar til meg når man skjønner at det er svar til en annen. Og man legger det selvfølgelig ikke ut på dol heller.

Jeg har ikke opplevd det. Jeg pleier¨ofte kun å gå inn på svar til meg, da det ofte er det jeg er mest interesert i å lese. Nå som jeg ser at noen kan finne på å svare på haugamle innlegg så vil jeg jo ha det i bakhode en annen gang også.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...