Gå til innhold

med el uten ledning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker på tlf. Vi har ikke trådløs, med mitt intrykk er at de fleste har det?

Og sånn tlf benk til gangen, finnes det noen som fremdeles har sånn? :) Min står parkert i et rom i kjelleren...men vurderer å hente den frem igjen. Hvit med stoff-sete. Kan jo bare trekke om, eller ??

Skrevet

Jeg har hatt trådløs telefon siden den eldste var baby. Jeg er avhengig av å ha det med småunger rundt meg. Jeg kan både vaske, lage middag og bytte bleie når jeg er i telefonen. Veldig greit.

Vi har telefonbenker, en på trappa som skal på dynga, og en i gangen oppe. Vi hadde den ene i gangen nede, men vi så at vi så altfor lett slengte fra oss ting og tang der. Derfor kaster vi den, den er overflødig. Den andre blir vel kastet før eller siden, den også.

Skrevet

Jeg har hatt trådløs telefon siden den eldste var baby. Jeg er avhengig av å ha det med småunger rundt meg. Jeg kan både vaske, lage middag og bytte bleie når jeg er i telefonen. Veldig greit.

Vi har telefonbenker, en på trappa som skal på dynga, og en i gangen oppe. Vi hadde den ene i gangen nede, men vi så at vi så altfor lett slengte fra oss ting og tang der. Derfor kaster vi den, den er overflødig. Den andre blir vel kastet før eller siden, den også.

For oss som i begynnelsen ikke hadde telefon engang, virker ditt innlegg sååå dumt!

Jeg er avhengig av trådløs...

Sutrekjerring.

Vi andre overlevde fint å lage middag etc uten telefon rundt halsen hele dagen...

Skrevet

For oss som i begynnelsen ikke hadde telefon engang, virker ditt innlegg sååå dumt!

Sutrekjerring.

Vi andre overlevde fint å lage middag etc uten telefon rundt halsen hele dagen...

Det var jo et koselig svar.. Hvem av oss er det som sutrer her...?

Skrevet

Du! Pekkaline spør om hun kan bruke en gammel benk, men du er så avhengig av trådløst...

Er det bra for barna dine at du er i telefonen hele dagen...?

Gjest Shira12
Skrevet

Sutrekjerring.

Hvorfor svarer du så krast?

Jeg er veldig glad i min trådløse tlf, da kan jeg sitte i den timeslange køen det er mange plasser (ringer ofte lege o.l) og samtidig vaske klær osv.

Bestemoren min på 80 sier at hun forguder sin trådløse, da kan hun ligge på sofaen og prate med meg. Hun vil ikke bytte for noe. Og hun har levd store deler av livet sitt uten tlf.

Jeg skjønner poenget ditt, men jeg føler at du ofte bruker litt sterke ord, som nå, sutrekjerring.

Og jeg mener ikke at du ikke skal få si din mening, det har vi diskutert før :o) Kanskje det bare er jeg som er mer "rund" i kantene?

Skrevet

Du! Pekkaline spør om hun kan bruke en gammel benk, men du er så avhengig av trådløst...

Er det bra for barna dine at du er i telefonen hele dagen...?

*ler*

Les hva AveM skriver!

Gjest Shira12
Skrevet

Hvis du har lyst og ha den, trekker du den bare om. Er ofte skuffer og på slike, er det ikke? Og det kan være praktisk.

Jeg vet om ett par som har, men sjelden bruker den til og sitte og prate på, heller som oppbevaring, sted og sette tlfladeren.

Jeg må ha minst mulig flater, da jeg er ett rotehode uten like ;o)

Skrevet

*ler*

Les hva AveM skriver!

I dag er jeg skikkelig sur!

Og folk for svar som de egentlig fortjener....

Bare ingen som tør si det!

Skrevet

I dag er jeg skikkelig sur!

Og folk for svar som de egentlig fortjener....

Bare ingen som tør si det!

"for"?

"får"!

Hvis du har lyst å være sur, så gjerne for meg. Ditt valg.

Skrevet

Det er veldig greit med trådløs telefon, ja.

Skrevet

Sutrekjerring.

hidi... Det der var et utrolig unødvendig svar. Og hvor sa AveM at hun var i telefonen hele dagen?

Skrevet

Beklager AveM, at det gikk utover deg, men det hjalp meg...

Men jeg er kjent for å være en bitch her, selv om jeg mesteparten av tiden er veldig snill...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...