Gjest Aviaana Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Javisst er han kjekk. Jeg ble veldig skuffet da jeg hørte om bryllupet mellom han og Mariann 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Nei, jeg liker ikke Kåre Conradi. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Jeg syns han er helt grusom jeg. Måten han er på, gjør at jeg automatisk ikke syntes han er noe kjekk. 0 Siter
muriel Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Han var kjekkere før jeg fikk bilde på mail, der junior hang mistrøstig ut av smekken. 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Han var kjekkere før jeg fikk bilde på mail, der junior hang mistrøstig ut av smekken. Hvorfor fikk ikke jeg de bildene??? 0 Siter
muriel Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Han er søt med svømmebriller. Sant nok ;o) 0 Siter
muriel Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Hvorfor fikk ikke jeg de bildene??? Du gikk ikke glipp av noe større. Muligens bortsett fra (somm SDD nevnte) det søte med svømmebriller. Høh høh. 0 Siter
amber sun Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Åja! Han er kjekk ja. Min type det der. .-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Kåre Conrdi er veldig kjekk, har både utseende og utstråling som gjør meg mo i knærne. Men han sank mange hakk da mobilbildene florerte, og har ikke klatret opp igjen enda. 0 Siter
tula Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Kåre Conrdi er veldig kjekk, har både utseende og utstråling som gjør meg mo i knærne. Men han sank mange hakk da mobilbildene florerte, og har ikke klatret opp igjen enda. Disse bildene nå igjen! Jeg har fremdeles ikke sett de jeg:( Føler meg som en frik! Eneste i landet som ikke har sett de berømte mobil-bildene:( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.