tula Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Jeg ser at serien "seks fot under" begynner på igjen på nrk i kveld. Men episodene som begynner i kveld er fra sesong 5! Kom serien så langt da den ble sendt sist da? Jeg er sikker på at jeg bare har sett 2 sesonger. Noen som husker bedre? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Det tror jeg kanskje du har rett i. Jeg hadde kun sett en epsiode av Six Feet Under før jeg skaffa serien på dvd, og den episoden var fra sesong 2. Og det er ikke lenge nok siden til at de kan ha rukket å sende hele 2 sesonger imellom. Med mindre serien har gått i reprise og episoden jeg så var en gammel episode. Det er i hvert fall meningsløst å se sesong 5 uten å ha sett sesong 3 og 4. 0 Siter
EllaJo Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Sesong 3 ble sendt på slutten av 2004 på nrk viser et raskt søk http://www.nrk.no/nyheter/kultur/4242466.html 0 Siter
tula Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Skrevet 5. januar 2007 Det tror jeg kanskje du har rett i. Jeg hadde kun sett en epsiode av Six Feet Under før jeg skaffa serien på dvd, og den episoden var fra sesong 2. Og det er ikke lenge nok siden til at de kan ha rukket å sende hele 2 sesonger imellom. Med mindre serien har gått i reprise og episoden jeg så var en gammel episode. Det er i hvert fall meningsløst å se sesong 5 uten å ha sett sesong 3 og 4. Det var det jeg hadde en mistanke om ja. Jeg som gledet meg til den skulle komme tilbake. Da gidder jeg ikke se episodene som begynner i kveld. Vil ha med meg hele serien, så da får jeg heller kjøpe den på dvd. 0 Siter
tula Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Skrevet 5. januar 2007 Sesong 3 ble sendt på slutten av 2004 på nrk viser et raskt søk http://www.nrk.no/nyheter/kultur/4242466.html Kom de så langt som til sesong 3 altså? Hvorfor hopper de over en sesong da? Skikkelig kjipt! 0 Siter
EllaJo Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Kom de så langt som til sesong 3 altså? Hvorfor hopper de over en sesong da? Skikkelig kjipt! Siste episoden ble sendt 24.2.06, og siden sesong 3 gikk på slutten av 2004 så kan det være at de har sendt sesong 4. 0 Siter
Atene Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Jeg har ihvertfall sett siste episode i sesong 4. Jeg kan ikke garantere at det var på NRK, men det var ihvertfall på vanlig tv, ikke nedlastet. 0 Siter
Gjest Six feet Only Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Alle sesongene er sendt tidligere på NRK 0 Siter
tula Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Skrevet 5. januar 2007 Alle sesongene er sendt tidligere på NRK Nekter å tro at alle sesongene har gått på Nrk, for da hadde jeg fått det med meg siden jeg fulgte med på serien! Det kan ikke ha vært Nrk2 da? Den hadde jeg nemlig ikke før! 0 Siter
Gjest Six feet Only Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Nekter å tro at alle sesongene har gått på Nrk, for da hadde jeg fått det med meg siden jeg fulgte med på serien! Det kan ikke ha vært Nrk2 da? Den hadde jeg nemlig ikke før! Nrk på fredagskveldene. Six feet gikk før sopranos i høst/vinter, sesong 4 altså 0 Siter
tula Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Skrevet 5. januar 2007 Nrk på fredagskveldene. Six feet gikk før sopranos i høst/vinter, sesong 4 altså Tror kanskje jeg må høre med familien om jeg har vært i koma på noe tidspunkt;) _Jeg_ har i alle fall bare fått med meg 2 el 3 sesonger. Så da må jeg kjøpe resten på dvd uansett. Takk for hjelpen:O) 0 Siter
Gjest Six feet Only Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Tror kanskje jeg må høre med familien om jeg har vært i koma på noe tidspunkt;) _Jeg_ har i alle fall bare fått med meg 2 el 3 sesonger. Så da må jeg kjøpe resten på dvd uansett. Takk for hjelpen:O) Er fælt når man går glipp av det der, flott serie. Kjøpte sesong 5, den aller siste, på dvd for ikke lenge siden. Kos deg du 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Det tror jeg kanskje du har rett i. Jeg hadde kun sett en epsiode av Six Feet Under før jeg skaffa serien på dvd, og den episoden var fra sesong 2. Og det er ikke lenge nok siden til at de kan ha rukket å sende hele 2 sesonger imellom. Med mindre serien har gått i reprise og episoden jeg så var en gammel episode. Det er i hvert fall meningsløst å se sesong 5 uten å ha sett sesong 3 og 4. Joda, den har gått i reprise også. 0 Siter
Gjest kvitsymra Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Nekter å tro at alle sesongene har gått på Nrk, for da hadde jeg fått det med meg siden jeg fulgte med på serien! Det kan ikke ha vært Nrk2 da? Den hadde jeg nemlig ikke før! Da er vi to. Eg har ikke fått med meg sesong 3 og 4. :c( Hvor mye koster pakken? Eg går ønske meg den til bursdagen. 0 Siter
tula Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Skrevet 6. januar 2007 Da er vi to. Eg har ikke fått med meg sesong 3 og 4. :c( Hvor mye koster pakken? Eg går ønske meg den til bursdagen. Fant den på playx.no til 199,- for hver sesong;) Løp og kjøp! 0 Siter
Gjest kvitsymra Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Fant den på playx.no til 199,- for hver sesong;) Løp og kjøp! Tusen takk! :c) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.