Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at serien "seks fot under" begynner på igjen på nrk i kveld.

Men episodene som begynner i kveld er fra sesong 5! Kom serien så langt da den ble sendt sist da? Jeg er sikker på at jeg bare har sett 2 sesonger.

Noen som husker bedre?

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Det tror jeg kanskje du har rett i.

Jeg hadde kun sett en epsiode av Six Feet Under før jeg skaffa serien på dvd, og den episoden var fra sesong 2.

Og det er ikke lenge nok siden til at de kan ha rukket å sende hele 2 sesonger imellom.

Med mindre serien har gått i reprise og episoden jeg så var en gammel episode.

Det er i hvert fall meningsløst å se sesong 5 uten å ha sett sesong 3 og 4.

Skrevet

Jeg hadde kun sett en epsiode av Six Feet Under før jeg skaffa serien på dvd, og den episoden var fra sesong 2.

Og det er ikke lenge nok siden til at de kan ha rukket å sende hele 2 sesonger imellom.

Det var det jeg hadde en mistanke om ja. Jeg som gledet meg til den skulle komme tilbake.

Da gidder jeg ikke se episodene som begynner i kveld. Vil ha med meg hele serien, så da får jeg heller kjøpe den på dvd.

Skrevet

Kom de så langt som til sesong 3 altså?

Hvorfor hopper de over en sesong da? Skikkelig kjipt!

Siste episoden ble sendt 24.2.06, og siden sesong 3 gikk på slutten av 2004 så kan det være at de har sendt sesong 4.

Skrevet

Jeg har ihvertfall sett siste episode i sesong 4. Jeg kan ikke garantere at det var på NRK, men det var ihvertfall på vanlig tv, ikke nedlastet.

Gjest Six feet Only
Skrevet

Alle sesongene er sendt tidligere på NRK :)

Skrevet

Alle sesongene er sendt tidligere på NRK :)

Nekter å tro at alle sesongene har gått på Nrk, for da hadde jeg fått det med meg siden jeg fulgte med på serien!

Det kan ikke ha vært Nrk2 da? Den hadde jeg nemlig ikke før!

Gjest Six feet Only
Skrevet

Nekter å tro at alle sesongene har gått på Nrk, for da hadde jeg fått det med meg siden jeg fulgte med på serien!

Nrk på fredagskveldene. Six feet gikk før sopranos i høst/vinter, sesong 4 altså :)

Skrevet

Nrk på fredagskveldene. Six feet gikk før sopranos i høst/vinter, sesong 4 altså :)

Tror kanskje jeg må høre med familien om jeg har vært i koma på noe tidspunkt;)

_Jeg_ har i alle fall bare fått med meg 2 el 3 sesonger. Så da må jeg kjøpe resten på dvd uansett.

Takk for hjelpen:O)

Gjest Six feet Only
Skrevet

Tror kanskje jeg må høre med familien om jeg har vært i koma på noe tidspunkt;)

_Jeg_ har i alle fall bare fått med meg 2 el 3 sesonger. Så da må jeg kjøpe resten på dvd uansett.

Takk for hjelpen:O)

Er fælt når man går glipp av det der, flott serie. Kjøpte sesong 5, den aller siste, på dvd for ikke lenge siden. Kos deg du :)

Mrs. Wallace
Skrevet

Joda, den har gått i reprise også.

Gjest kvitsymra
Skrevet

Da er vi to. Eg har ikke fått med meg sesong 3 og 4. :c(

Hvor mye koster pakken? Eg går ønske meg den til bursdagen.

Skrevet

Da er vi to. Eg har ikke fått med meg sesong 3 og 4. :c(

Hvor mye koster pakken? Eg går ønske meg den til bursdagen.

Fant den på playx.no til 199,- for hver sesong;)

Løp og kjøp!

Gjest kvitsymra
Skrevet

Fant den på playx.no til 199,- for hver sesong;)

Løp og kjøp!

Tusen takk! :c)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...