Gjest ikke vært på harry tur. Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 jeg har fått en 3,5 kg "julskinka", kjøpt i sverige. jeg er grønn når det gjelder å lage til slikt. hjelp meg kjære dolere, hvordan gjør jeg dette. hva serverer jeg til? 0 Siter
Gjest josefine1 Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Den er ferdig kokt eller ? Jeg brukte den i jula til pålegg, hadde waldorfsalat inntil. 1. nyttårsdag lagde jeg fløtegratinerte poteter, kokte brokkoli, serverte kald oppskjært (du kan også varme skivene i stekeovnen) + fløtesaus. 0 Siter
Gjest ikke vært på harry tur. Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Den er ferdig kokt eller ? Jeg brukte den i jula til pålegg, hadde waldorfsalat inntil. 1. nyttårsdag lagde jeg fløtegratinerte poteter, kokte brokkoli, serverte kald oppskjært (du kan også varme skivene i stekeovnen) + fløtesaus. den er rå, ligger i nett i en vakum pakket pose. det står kun dansk produsert julskinka, vekt og innhold på posen. ser ikke røkt ut heller. hjelp 0 Siter
Gjest josefine1 Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 den er rå, ligger i nett i en vakum pakket pose. det står kun dansk produsert julskinka, vekt og innhold på posen. ser ikke røkt ut heller. hjelp Kanskje du finner noe her http://tinyurl.com/yfjz2t Så hinter du neste gang at de kjøper ferdig kokt til deg 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 den er rå, ligger i nett i en vakum pakket pose. det står kun dansk produsert julskinka, vekt og innhold på posen. ser ikke røkt ut heller. hjelp Da må den trekkes i kokt vann (ikke kokes da), tror vel den må trekkes 1- 1 1/2 time. Jeg synes det er veldig godt med kålrabistappe ved siden av. 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Trodde man smurte den inn med sennep jeg og stekte den i ovnen. Men at den må vannes ut hvis den er for salt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.