Gjest en lytter Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 (synger akkurat nå på svensk TV1). Jeg lurer på hvorfor han synger så mye på italiensk (er det ikke det da?) Jeg leste litt om ham og han har jo ikke noe italiensk i røttene. Moren hans var norsk-amerikaner (det ante jeg ikke) og faren amerikansk jøde med røtter i polen og russland. Men altså, hvorfor synger han så mye på italiensk? Jeg syns han er en nydelig gutt. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Sukk, han synger helt fantastisk. Jeg tror at grunnen til at han synger mye på italiensk er at han har klassisk bakgrunn. I klassisk sang er det mye latin og italiensk. Så har jeg sett at det er flere med italienskklingende navn som skriver noen av sangene han synger. Da blir det kanskje også naturlig at han synger på det språket sangen er skrevet. Dessuten høres det jo ganske fint ut!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.