jubalong70 Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Forsette med å gå ned i vekt. Slutte å være støttemedlem på Spenst, men faktisk gå dit igjen!!! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Slutte å bite negler og bli flinkere å spare penger! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 At jeg skal bli flinkere til og leve. Ikke la sykdom hindre meg så mye. Så nå sitter jeg allerede og planlegger en venninnetur i sommer ) 0 Siter
tusseline Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Slutte å spise godteri midt i uka :-) Opprettholde treningen. Sette pris på det livet jeg har. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 At jeg skal bli flinkere til og leve. Ikke la sykdom hindre meg så mye. Så nå sitter jeg allerede og planlegger en venninnetur i sommer ) Planlegging av venninnetur + reisa er jo helsefremmende i seg selv 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Planlegging av venninnetur + reisa er jo helsefremmende i seg selv Nettopp! ) Det er noe med og tenke løsninger og ikke hindringer, og det er mitt nyttårsforsett i år. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Nettopp! ) Det er noe med og tenke løsninger og ikke hindringer, og det er mitt nyttårsforsett i år. Meget bra!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.