Mary Poppins Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Pleier legekontorer å være oppe på lørdager? Jeg skulle ha hentet en resept igår men rakk det ikke.. 0 Siter
kamazi Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Nei, de pleier ikke det. Unntak forekommer muligens. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Skrevet 6. januar 2007 Nei, de pleier ikke det. Unntak forekommer muligens. Det var det jeg trodde ja. Jaja får bare vente til mandag da. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Ta og ring, så ser du om noen tar tlf, og om det er åpent. Her er det åpent ett par timer på lørdager som ett prøveprosjekt. 0 Siter
Velouria Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Det var det jeg trodde ja. Jaja får bare vente til mandag da. Om det er noe du må ha, livsviktig medisin, så kan du få på legevakten, om de ikke gir deg hele resepten så får du iallefall så du klarer deg i løpet av helgen. Du kan kanskje ta en tlf dit? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Nei. Det er legevakten som tar seg av "legeting" i helgene. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Skrevet 6. januar 2007 Om det er noe du må ha, livsviktig medisin, så kan du få på legevakten, om de ikke gir deg hele resepten så får du iallefall så du klarer deg i løpet av helgen. Du kan kanskje ta en tlf dit? Det er overhodet ikke livsviktig så jeg kan fint vente til mandag :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.