Gjest Tørr og sår hud Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Datteren min på 15 år har tørr, rød og ru hud på kinnene. Hvilken krem kan brukes? Har prøvd vanlig fuktighetskrem og kremen Aderma vi fikk anbefalt fra apoteket. dette har ikke hjulpet. Har du et råd? Hun er fæl til¨å sminke seg, med brunkrem og det hele i tillegg, kan det være derfor hun er plaget med dette? 0 Siter
Gjest prøv det Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Spenol. Og prøv å få henne til å være uten brunkrem og pudder en periode. 0 Siter
scara Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Oriflame har mange gode kremer til dette formålet. sjekk siden www.oriflame.no 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Oriflame har mange gode kremer til dette formålet. sjekk siden www.oriflame.no Det finnes vel knapt noe mer allergifremkallende på markedet enn Oriflame. Kjenner bemerkelsesverdig mange som ikke tåler kremene deres. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Hvis hun ikke er flink til å fjerne sminken på kvelden kan det også være en årsak. 0 Siter
citygirl Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 http://www.rosacea.org/index.php Hun har ikke roseacea, da? Sjekk ut disse sidene. Det høres nesten spnn ut fra det du beskriver! Be fastlegen hennes henvise videre til en hudlege! Brunkrem og diverse hudpleieprodukter kan bare gjøre dette verre. Viktig å få en riktig diagnose! :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Hun må være flink til å fjerne sminken i alle fall. Ellers synes jeg A-kreme er kjempegod! 0 Siter
scara Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Det finnes vel knapt noe mer allergifremkallende på markedet enn Oriflame. Kjenner bemerkelsesverdig mange som ikke tåler kremene deres. Da må du komme deg inn i 2007. Der var mange flere som reagerte på produktene oriflame hadde for 20 år siden, nesten ingen nå. Dessuten har de spesial produkter for de med sensitiv hud. så det så 0 Siter
Line Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Minsta mi bruker Vaseline intensive care, og den har jeg og begynt med etter hvert. Synes faktisk den er vel så bra som alle de andre som er ment for ansiktet... Ellers er Locobase god for tørr hud. 0 Siter
tiliti Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Body shops Jojoba daily hydrtating moisture cream fungerer bra for meg. Og Spenol er slett ikke verst heller. 0 Siter
pirko Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Kan være sminken ja. Stoffer i den hun ikke tåler. Selv har jeg atopisk hud og må bruke shampoo uten parfyme, hvis ikke blir jeg veldig rød og tørr i ansiktet. Også må jeg passe på å ikke bruke alt for varmt vann når jeg dusjer. Hvis det ikke blir bedre kan det være greit å oppsøke lege for å få en diagnose på problemet. A-creme er en veldig fin krem. 0 Siter
Velouria Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Ta henne med til en hudpleier, så får hun både skikkelige produkter og ordentlig veiledning om hvordan hun skal stelle huden sin. Så får dere litt tid sammen bare dere to også, og en avslappende behandling. Jeg ville valgt noen som driver med Dermalogica produkter og/eller Barbor. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Da må du komme deg inn i 2007. Der var mange flere som reagerte på produktene oriflame hadde for 20 år siden, nesten ingen nå. Dessuten har de spesial produkter for de med sensitiv hud. så det så Det er ikke mer enn et halvt år sida jeg snakka med to-tre stykker som nettopp hadde kjøpt produkter fra Oriflame og hadde fått _den_ allergiske reaksjonen. Jeg tåler heller ikke produktene deres, selv om det står 2007 på kalenderen. 0 Siter
DarkPink Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Det er ikke mer enn et halvt år sida jeg snakka med to-tre stykker som nettopp hadde kjøpt produkter fra Oriflame og hadde fått _den_ allergiske reaksjonen. Jeg tåler heller ikke produktene deres, selv om det står 2007 på kalenderen. Jeg har brukt Oriflame i 5-6 år uten en eneste reaksjon, og de gangene huden min slår seg vrang er dert bare oriflame som hjelper av det jeg har forsøkt. Moren min selger til hele byn nesten og det er ingen av de som har klaga heller. 0 Siter
scara Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Det er ikke mer enn et halvt år sida jeg snakka med to-tre stykker som nettopp hadde kjøpt produkter fra Oriflame og hadde fått _den_ allergiske reaksjonen. Jeg tåler heller ikke produktene deres, selv om det står 2007 på kalenderen. Et godt eksempel på at folk er forskjellig - heldigvis ! Jeg tåler ingenting annet _enn_ oriflame :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.