Gå til innhold

For en dag.....

wester

Anbefalte innlegg

Hei. Takk for kloke svar! Huff... skammer meg litt over det innlegget jeg skreiv, men jeg var så utrolig langt nede. Det er det som er så rart...- det går så opp og ned liksom, noen ganger er man bare helt utafor og føler seg så utrolig misslykka, mens så kan det hele snu i løpet av bare timer eller dager og man er en helt annen person igjen. Ihvertfall er det sånn med meg. Mora mi har sendt meg til både lege og pp rådgiver så jeg skjønner jo at jeg har et problem, det er bare det at jeg klarer ikke å se noen inn i øynene å innrømme det. Vil bare at de skal fortsette å se på meg som hun som har viljestyrke nok til å nå de målene hun har satt seg, og det er å bli tynn nok! Vel vel, vil bare si at det er så innmari godt å vite at noen bryr seg og forstår, og joda, jeg får hjelp, det er bare det at jeg ikke klarer å ta imot....enda!

*klemm*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære wester! Mange beskriver slike svigninger som du også opplever. Kanskje du kan prøve å bli deg mer bevisst når du har det bedre; hva har du gjort, tenkt, følt, hvem har du vært sammen med,i hvilke situasjoner opplever du bedre timer/dager osv. Det å bli sin egen hverdag mer bevisst- hva gjør meg glad, hva gjør meg trist osv.? Det kan for enkelte være en metode til å få tankene knyttet til noe annet enn mat,vekt,kropp og utseende, samtidig som en egentlig jobber med problemet, lykke til på veien videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...