Gå til innhold

Gutt/jente

Gjest Litt skeptisk men det skader ikke å sjekke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at det er mange "teorier" på hvordan man kan ordne seg for å bli gravid med jentebaby eller guttebaby.

Har du noen erfaringer eller mening om dette?

Skrevet

Får å si det slik har det funket for meg, samleie når man har eggløsning ble gutt og samleie før ble jente.

Skrevet

Strø sukker i dåsa før pulings, og det blir jente - strø salt i -og det blir gutt!

..eller var det ikke helt sånn? :)

jeia1365380317
Skrevet

Gode elskere blir det jenter av :)

Ja det kan jeg skrive under på, har selv 2 gutter :)

Fikke en elsker etter endt forholld med deres far. Han hadde ei jente og da skjønner dere kansje hvorfor han var elskern min...hehehe...

Skrevet

Ja det kan jeg skrive under på, har selv 2 gutter :)

Fikke en elsker etter endt forholld med deres far. Han hadde ei jente og da skjønner dere kansje hvorfor han var elskern min...hehehe...

Ja - sånn ER det! .)

Skrevet

Ja - sånn ER det! .)

*SSSSsssssss*

laguna1365380434
Skrevet

Jeg "lærte" dette engang at: fort inn og ut - det blir ein gut..inn og så vente, det blir ei jente..;-P

Også har jeg også hørt at de beste elskerne lager jentebabyer..Men også at jentebabyer lages først i perioden mellom menstruasjoene og gutter i siste.

Sikkert _veldig_ vitenskapelig alt sammen..;-P

Gjest et forslag
Skrevet

Se på den kinesiske fødselskalenderen.

Skrevet

Jeg "lærte" dette engang at: fort inn og ut - det blir ein gut..inn og så vente, det blir ei jente..;-P

Også har jeg også hørt at de beste elskerne lager jentebabyer..Men også at jentebabyer lages først i perioden mellom menstruasjoene og gutter i siste.

Sikkert _veldig_ vitenskapelig alt sammen..;-P

Og jeg har lært og hørt nøyaktig det samme som deg - alle punktene.

Og når det er flere enn en som har hørt det, så må det jo bare være sånn.

Sannheter rett og slett. ;)

laguna1365380434
Skrevet

Og jeg har lært og hørt nøyaktig det samme som deg - alle punktene.

Og når det er flere enn en som har hørt det, så må det jo bare være sånn.

Sannheter rett og slett. ;)

Jupp, da MÅ det nok være sånn! ;-)

Skrevet

Her jeg bor sier de at:

Inn og ut - det blir gut.

Inn og vent - det blir jent.

Men jeg vet ikke helt om det holder stikk altså.

Mannen min sverger at gode elskere får jenter. (Vi har 2 jenter og 1 gutt. Jeg har ikke merket noen forskjell når vi laget dem, jeg da ;))

Jentesperm overlever visst lenger i skjeden, så om man har sex før eggløsning er sjansen større for jente enn om man har sex akkurat når du har eggløsning.

Skrevet

Det heter seg at jentene overlever lenger, mens gutta svømmer fortere. Så har man sex noen dager før eggløsning er gutta døde innen eggløsning, og sjansene er bedre for jente. Ønsker man altså gutt bør man ha sex like i nærheten av eggløsning, for da svømmer gutta altså først til egget. Stemte ganske godt for oss, men det kan jo like gjerne være tilfeldig :-)

Skrevet

Den teorien med mest hold i når det gjelder dette er nok den om når i syklusen man har sex.

Finn ut av når eggløsningen din er, og ha sex dagen før samt selve eggløsningsdagen hvis du ønsker deg en gutt. Prøver dere på jente slutter dere å ha samleie noen dager før eggløsning.

Lykke til :o)

Skrevet

Jeg har hørt at ofte sex= gutt...men vet ikke helt jeg, har ikke helt peiling på dette:D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...