Gå til innhold

Hva er det sunneste jeg kan spise på Peppes?

Anbefalte innlegg

Gjest Ut på Peppes.
Skrevet

Har blitt invitert på Peppes i kveld. Jeg har gått opp noen kilo i jula og har ikke kommet igang med treningen ennå.

Hva kan jeg spise der som ikke er altfor usunt, og samtidig smaker godt?.

forslag?. Jeg tåler ikke sterkt krydret mat eller rømme.

Gjest et forslag
Skrevet

Du legger nok ikke på deg av å spise pizza i kveld, men det er hvordan du spiser hver dag ellers. Du kan ha pizza med salat til?

Gjest Ut på Peppes.
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1168098470' post='3463431]

De har salat :)

Salat er så kjedelig. Vurderer noe annet.

Angelica :o)
Skrevet

Salat er så kjedelig. Vurderer noe annet.

Da har du et problem hvis du skal være sunn ;)

Skrevet

Hvis det er en pizza du vil ha, så må du velge en med det magreste kjøttet (kylling) - eller aller helst en uten kjøtt i det hele tatt.

http://www.peppes.no/bestill/TilMeny.do

Jeg vil tro at en av nr 1, 13, 15, 19, 31, 36, 39, 40 eller 41 er blant de _minst_ fetende.

Men en salat uten kjøtt og dressing med vann til er nok det lureste.

Gjest boleroo
Skrevet

Hvis det er en pizza du vil ha, så må du velge en med det magreste kjøttet (kylling) - eller aller helst en uten kjøtt i det hele tatt.

http://www.peppes.no/bestill/TilMeny.do

Jeg vil tro at en av nr 1, 13, 15, 19, 31, 36, 39, 40 eller 41 er blant de _minst_ fetende.

Men en salat uten kjøtt og dressing med vann til er nok det lureste.

Kjøtt er da sunt! Rent kjøtt. Det minst sunne på restaurantpizzaer er mengden ost, og oljen de heller over. Peppes har også italienske bunner. de er kanskje sunnere!?

Gjest boleroo
Skrevet

Det viktigste du gjør er å spise sakte og stoppe når du er mett. Restaurantporsjoner er ofte større enn nødvendig.

Skrevet

Kjøtt er da sunt! Rent kjøtt. Det minst sunne på restaurantpizzaer er mengden ost, og oljen de heller over. Peppes har også italienske bunner. de er kanskje sunnere!?

Godt poeng. Du får for den. :-)

Skrevet

Cæsarsalat. De har ikke særlig godt utvalg utenom pizza, dessverre:(

Skrevet

Peppes har jo heldigvis fått pizza med tynn nå. De andre greiene de kaller pizza er jo ikke spiselig! Pizza med tynn bunn og lite ost er jo faktisk sunt det, dersom du da ikke pøser med bearnaise og rømmedressing og andre saker. Men en pizza som er mest mulig italiensk legger du ikke på deg av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...