Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at mange har muskelverk når de er forkjøla eller har influensa.

Men denne gangen har jeg hatt smerter som minner mer om nervestrekk, og de har vært mer eller mindre tilstede de siste tre dagene. Det er samme smerte du kjenner bak på låret og leggen som når du prøver å bøye overkroppen ned mot gulvet når beina er strake. En skarp smerte som er litt diffus å lokalisere. Denne har jeg hatt i ryggen og beina selv om jeg bare ligger i senga. Det er ikke sterk smerte, bare ubehagelig, og den forsvinner når jeg tar Ibux.

Noen andre som har opplevd dette når de er syke?

Skrevet

Jeg har for tiden disse nerve strekk som jeg kaller det. Ikke konstant, men ofte nå pga stive nakkemuskler. Det er da spesielt i armene og ut til fingrene jeg kjenner det.

Kanskje du først skal finne en god fysioterapaut som kan sjekke muskeltilstanden hos deg??

Har du hatt en stressende desember og først nå har du tid til å slappe av?

Skrevet

Jeg har for tiden disse nerve strekk som jeg kaller det. Ikke konstant, men ofte nå pga stive nakkemuskler. Det er da spesielt i armene og ut til fingrene jeg kjenner det.

Kanskje du først skal finne en god fysioterapaut som kan sjekke muskeltilstanden hos deg??

Har du hatt en stressende desember og først nå har du tid til å slappe av?

Jeg setter det i forbindelse med forkjølelsen fordi jeg ikke kjenner det til vanlig. Nå kjenner jeg det nesten konstant, er fortsatt litt snufsete.

Jeg vet at jeg har endel stiv muskulatur og triggerpunkter i nakke og rundt skulderbladene, men jeg har aldri hodepine som følge av det, ikke andre spesielle plager heller.

Håper det blir bedre når jeg orker å begynne å trene igjen.

Skrevet

Jeg setter det i forbindelse med forkjølelsen fordi jeg ikke kjenner det til vanlig. Nå kjenner jeg det nesten konstant, er fortsatt litt snufsete.

Jeg vet at jeg har endel stiv muskulatur og triggerpunkter i nakke og rundt skulderbladene, men jeg har aldri hodepine som følge av det, ikke andre spesielle plager heller.

Håper det blir bedre når jeg orker å begynne å trene igjen.

God bedring!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...