Gjest har ikke hørt alt Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Inspirert av en annen tråd som IKKE handler om musikk, så lurer jeg på hvilke album du liker best? 0 Siter
flisa Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 LIker ikke den mannens musikk i det hele tatt - syns alt høres likt ut, Like slitsomt som han Roger Withaker. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Dette live-albumet er særs bra: http://staale.ertzgaard.net/musikk/leonard_cohen/album/cohen_live.htm 0 Siter
Atene Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Umulig å velge. Jeg blir aldri lei av den musikken, og det meste er bra. De norske oversettelsene til Håvard Rem ("Hadde månen en søster, Cohen på norsk") er bra de også. Men jeg unngår helst "Dear Heather", ikke fordi den er dårlig, men fordi jeg blir så trist av den. 0 Siter
morsan Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Jeg liker nok best Various Positions og I'm your man. 0 Siter
morsan Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 LIker ikke den mannens musikk i det hele tatt - syns alt høres likt ut, Like slitsomt som han Roger Withaker. Kunne ikke vært mer U-enig! ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Klarer ikke velge. Det er så stor forskjell på tidlig Cohen og ny Cohen. Men hvis du vil sette deg inn i hele hans karriere, kan Essential-albumet fra ... ja, et par-tre år tilbake, anbefales som en introduksjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.