Gå til innhold

Leonard Cohen

Gjest har ikke hørt alt

Anbefalte innlegg

Gjest har ikke hørt alt
Skrevet

Inspirert av en annen tråd som IKKE handler om musikk, så lurer jeg på hvilke album du liker best?

Skrevet

LIker ikke den mannens musikk i det hele tatt - syns alt høres likt ut, Like slitsomt som han Roger Withaker.

Skrevet

Umulig å velge. Jeg blir aldri lei av den musikken, og det meste er bra.

De norske oversettelsene til Håvard Rem ("Hadde månen en søster, Cohen på norsk") er bra de også.

Men jeg unngår helst "Dear Heather", ikke fordi den er dårlig, men fordi jeg blir så trist av den.

Skrevet

Jeg liker nok best Various Positions og I'm your man.

Skrevet

LIker ikke den mannens musikk i det hele tatt - syns alt høres likt ut, Like slitsomt som han Roger Withaker.

Kunne ikke vært mer U-enig! ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Klarer ikke velge. Det er så stor forskjell på tidlig Cohen og ny Cohen.

Men hvis du vil sette deg inn i hele hans karriere, kan Essential-albumet fra ... ja, et par-tre år tilbake, anbefales som en introduksjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...