Gå til innhold

Grønn bonagua!

Anbefalte innlegg

Gjest catiki21
Skrevet

Jeg fikk engang høre her på dol at jeg burde prøve å smake på grønn bonagua for det smakte nesten ut som pærebrus som jeg hadde lyst på. Jeg greier å drikke denne selv om jeg ikke liker farris, minner meg litt om det! Hva synes dere om denne bonaguaen? Også de andra. Spesielt vil jeg høre fra di som ikke liker farris!

Skrevet

Jeg har ikke smakt den grønne men alle de andre og den med tranebær var veldig god. Jeg liker alle jeg og liker ikke Farris :o)

Skrevet

Den rosa er kjempegod ihvertfall! Men jeg liker alt sånt, alle typer Farris og Bonaqua, så lenge det ikke er brus!

Gjest catiki21
Skrevet

Jeg har ikke smakt den grønne men alle de andre og den med tranebær var veldig god. Jeg liker alle jeg og liker ikke Farris :o)

Oki. Da skal jeg også prøve den med tranebær. Den gule liker jeg ikke så godt, den med sitron. Er nemlig nå ute på testmarketet;)!

Skrevet

Oki. Da skal jeg også prøve den med tranebær. Den gule liker jeg ikke så godt, den med sitron. Er nemlig nå ute på testmarketet;)!

Hehe, jeg har akkurat kjøpt den med bringebær også. Måtte nemlig prøve alle fant jeg ut fordi vannet her jeg bor ikke er drikkenes uten rensing.

Skrevet

Jeg liker de fleste BonAqua og Bris (Farris med mindre kullsyre og mindre salt, ganske lik BonAqua sånn sett). Kan ikke si jeg har tenkt over at den grønne minner om pærebrus da men... :)

Gjest catiki21
Skrevet

Jeg liker de fleste BonAqua og Bris (Farris med mindre kullsyre og mindre salt, ganske lik BonAqua sånn sett). Kan ikke si jeg har tenkt over at den grønne minner om pærebrus da men... :)

Nei, den minner ikke meg heller om pærebrus. Men jeg greier å drikke den. Jeg liker ikke farris, ikke bris heller! Bonaqua er det eneste i den klassen der. Er nå ute å smaker di forskjellige. Trenger også å begynne å like det bedre enn brus. Starta å bli ei sunn jente;)!

Gjest catiki21
Skrevet

Den rosa er kjempegod ihvertfall! Men jeg liker alt sånt, alle typer Farris og Bonaqua, så lenge det ikke er brus!

Jeg har stortsett drikket brus før, men nå trenger jeg å drikke noe annet! Startet året med å være enda litt mer sunn! Skal teste den rosa neste gang! Funnet ut at de uansett er best iskalde!

Skrevet

Nei, den minner ikke meg heller om pærebrus. Men jeg greier å drikke den. Jeg liker ikke farris, ikke bris heller! Bonaqua er det eneste i den klassen der. Er nå ute å smaker di forskjellige. Trenger også å begynne å like det bedre enn brus. Starta å bli ei sunn jente;)!

Jeg var også flink med det i høst, drakk nesten bare BonAqua og Bris. Ikke bare da, men mye mindre brus enn før. Men så ble jeg gravid, og mye plaget med kvalme, så da var de bare Cola Light som fristet meg. Så nå er jeg tilbake til gamle synder... :(

Skrevet

Jeg har stortsett drikket brus før, men nå trenger jeg å drikke noe annet! Startet året med å være enda litt mer sunn! Skal teste den rosa neste gang! Funnet ut at de uansett er best iskalde!

All drikke er best iskald omtrent:)

Caloni Makaroni
Skrevet

Grønn Bonaqua smaker i alle fall ikke pærebrus! Det er limesmak på den, såvidt jeg husker. Jeg liker ikke Farris, men jeg liker Bonaqua, spesielt den rosa (bringebær).

Gjest catiki21
Skrevet

Grønn Bonaqua smaker i alle fall ikke pærebrus! Det er limesmak på den, såvidt jeg husker. Jeg liker ikke Farris, men jeg liker Bonaqua, spesielt den rosa (bringebær).

Nei, den smaker ikke som pærebrus! Men heldigvis liker jeg den for det. Jeg liker ikke den gule, den minner meg litt for mye på farris! Skal prøve den røde og rosa neste gang! Trenger sunne alternativer!

Caloni Makaroni
Skrevet

Nei, den smaker ikke som pærebrus! Men heldigvis liker jeg den for det. Jeg liker ikke den gule, den minner meg litt for mye på farris! Skal prøve den røde og rosa neste gang! Trenger sunne alternativer!

Både rød og rosa er veldig gode. Gul har jeg likt minst, den blå har jeg ikke smakt (regner med at den bare er "vanlig" Farris)

Gjest catiki21
Skrevet

Både rød og rosa er veldig gode. Gul har jeg likt minst, den blå har jeg ikke smakt (regner med at den bare er "vanlig" Farris)

takk for det! Da har vi samme smak. Jeg har bare testa gul og grønn. Neste uke blir det de røde og rosa!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...