Gå til innhold

King Arthur

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Er det en film jeg skal se i kveld eller? :)

(Den går på tv, men jeg vet ikke helt...)

Skrevet

Da vil du i såfall se at de fleste har på seg klær, bortsett fra Kiera Knightley, som bare har på seg noen reimer....jeg lurer fremdeles på hvorfor...:-)

Skrevet

Da vil du i såfall se at de fleste har på seg klær, bortsett fra Kiera Knightley, som bare har på seg noen reimer....jeg lurer fremdeles på hvorfor...:-)

For å tiltrekke mannfolka... :-)

Skrevet

Jeg skal i allefall se den:o)

Skulle egentlig se den på kino men det ble aldri noe av, og etter hvert; for sent.

Skrevet

Den er god nok til å være film i den sjangeren.

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Da vil du i såfall se at de fleste har på seg klær, bortsett fra Kiera Knightley, som bare har på seg noen reimer...."

Hvilken kanal går den på sa du? Og har Kiera en stor rolle? :)

Skrevet

"Da vil du i såfall se at de fleste har på seg klær, bortsett fra Kiera Knightley, som bare har på seg noen reimer...."

Hvilken kanal går den på sa du? Og har Kiera en stor rolle? :)

Den går på TV2 kl. 21.35 og godeste Knightley har en av hovedrollene. :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Den går på TV2 kl. 21.35 og godeste Knightley har en av hovedrollene. :-)

Men ...

Jeg mener jeg så denne filmen for mange år siden.

Er ikke Keira rundt 20 år i dag? Hun må da være fryktelig ung i denne filmen?

Eller blander jeg sammen to damer nå? Vi snakker om Keira fra Pirates of the Caribbien, ikke sant?

Skrevet

Men ...

Jeg mener jeg så denne filmen for mange år siden.

Er ikke Keira rundt 20 år i dag? Hun må da være fryktelig ung i denne filmen?

Eller blander jeg sammen to damer nå? Vi snakker om Keira fra Pirates of the Caribbien, ikke sant?

Samme dama, ja. Hun er 22 nå og King Arthur kom ut i 2004. Altså var hun 19 år da.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Samme dama, ja. Hun er 22 nå og King Arthur kom ut i 2004. Altså var hun 19 år da.

Ok. Da blander jeg sammen to filmer, og har nok ikke sett kveldens film.

Skrevet

Ok. Da blander jeg sammen to filmer, og har nok ikke sett kveldens film.

Jeg mener jeg har sett en film om Arthur på TV for lenge siden (Arhur og ridderne av de runde bord), så det har nok vært laget film om ham før.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg mener jeg har sett en film om Arthur på TV for lenge siden (Arhur og ridderne av de runde bord), så det har nok vært laget film om ham før.

Monty Python and The Holy Grail! :)

Skrevet

Tja, bortsett fra frøken Kiera i skinnbikini, er den ikke så verst ;)

Skinnbikini i snøstorm, tenk. ;)

hare1365380455
Skrevet

Jeg skal i allefall se den:o)

Skulle egentlig se den på kino men det ble aldri noe av, og etter hvert; for sent.

Det ble ikke den filmen. :)

Skrevet

Vel, den står på her, men jeg gidder ikke helt åfølge med. Doler litt ved siden av tenker jeg. :-)

Samboeren ser, spesielt etter at jeg leste opp svaret som MsSophie kom med. ;-P

hare1365380455
Skrevet

Vel, den står på her, men jeg gidder ikke helt åfølge med. Doler litt ved siden av tenker jeg. :-)

Samboeren ser, spesielt etter at jeg leste opp svaret som MsSophie kom med. ;-P

Jeg ser den ikke... :)

hare1365380455
Skrevet

Den er god nok til å være film i den sjangeren.

Det ble ikke den. :)

Skrevet

Det ble ikke den men en veldig merkelig film... :S

Ser du på den grøssertrilleren på TvNorge?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...