avidi Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 det kommer an på hvor tett du er og hva du gjør. Dersom du skyller nesa med saltvann og bruker nesedråper er det en sjanse for at det løser seg opp ganske raskt. Jeg har selv nå gått i to uker og måtte tilslutt gå til legen og få en penecillinkur. 0 Siter
org Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Kok saltvann selv, og bruk ei engangssprøyte til å pøse gjennom vannet. Dette er ufarlig (i forhold til nesespray), billig og reint. 0 Siter
Gjest hgfgh Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 det kommer an på hvor tett du er og hva du gjør. Dersom du skyller nesa med saltvann og bruker nesedråper er det en sjanse for at det løser seg opp ganske raskt. Jeg har selv nå gått i to uker og måtte tilslutt gå til legen og få en penecillinkur. Går du på jobb med dette? Jeg har vært sykemeldt ei uke pga influensa. Disse bihulene er plagsomme, i tilegg til at jeg ikke hører på det ene øret. 0 Siter
Sofline Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Det kan vare lenge. Kjæresten min påstår at neseskyller hjelper.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.