Sofline Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Jeg skal på visning i morgen (riktignok leiebolig, men viktig nok allikevel). Hva er det viktig å spørre om/legge merke til? 0 Siter
EllaJo Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Sjekk krinker og kroker for evt mugg/flekker. Kjenn etter om det lukter mugg i skap 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Dette er vel ikke sånt som du spesielt skal sjekke ut på visning, da du kan ta det på telefon, men du bør høre med utleier om hva som er inkludert i leien, alt i fra kommunale avgifter til kabel-tv, bredbånd etc, samt hør om hva strømmen pleier å komme på (om den ikke er inkludert) Undersøk/spør hvor langt det er til nærmeste bussholdeplass og matbutikk om du ikke har bil. Det kan virke som en bagatell nå, men når du først bor der, og det er 15 min å gå til bussen, og 20 til matbutikken, så er det litt surt 0 Siter
Sofline Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Skrevet 6. januar 2007 Dette er vel ikke sånt som du spesielt skal sjekke ut på visning, da du kan ta det på telefon, men du bør høre med utleier om hva som er inkludert i leien, alt i fra kommunale avgifter til kabel-tv, bredbånd etc, samt hør om hva strømmen pleier å komme på (om den ikke er inkludert) Undersøk/spør hvor langt det er til nærmeste bussholdeplass og matbutikk om du ikke har bil. Det kan virke som en bagatell nå, men når du først bor der, og det er 15 min å gå til bussen, og 20 til matbutikken, så er det litt surt Takk for tips! :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Skrevet 6. januar 2007 Sjekk krinker og kroker for evt mugg/flekker. Kjenn etter om det lukter mugg i skap Takk for tips! 0 Siter
Gjest liker ro Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Hør litt om naboer om mulig. Drittkjedelig å havne vegg i vegg med en musiker kanskje? 0 Siter
Sofline Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Skrevet 7. januar 2007 Hør litt om naboer om mulig. Drittkjedelig å havne vegg i vegg med en musiker kanskje? Jepp, det vet jeg alt om, så det skal jeg spørre om. :-) 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Takk for tips! :-) Og forresten, om den er møblert, sjekk om sofaen lukter rart. Egenerfart 0 Siter
Sofline Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Skrevet 7. januar 2007 Og forresten, om den er møblert, sjekk om sofaen lukter rart. Egenerfart Uff da... Men jeg skal ikke leie møblert. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Uff da... Men jeg skal ikke leie møblert. Den er kastet nå, da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.