Gå til innhold

Webmaster kan du slette tråden til Webmaster på Meldinger?

Anbefalte innlegg

(la den selvsagt inn på feil forum først...)

Det kommer til å utarte sånn der inne at ILDG kommer til å fremstå som en kaldblodig morder til slutt.

Ok . - han har vært slem gutt, - men det får da være måte på.

I alle fall bør Webmaster inn og begrense det - ved å fortelle hva han har gjort. -For om det er bare det jeg har hørt - så er det ikke en sak for DOL i det hele tatt.

Smekk på lanken skal han ha - det burde holde med en mail -dessuten har han vel fått høre det av de som har syns det var ekkelt.

Det er jo en personlig disputt mellom 2 damer og han!

Laguna forteller jo SIN historie der inne nå og de har da skværet opp.

Jeg vil ikke forsvare verken den ene eller den andre - men jeg syns den tråden er lavmål - i og med at den er startet av Webmaster.

Jeg syns også at vi kan lære av dette alle sammen - at vi velger med omhu hva vi deler med hvem - jeg bruker å slippe folk inn på livet - men ikke om alt til alle. Skulle jeg så få det i bakhue, så fikk jeg jo bare skylde meg sjøl for å ha snakket om det - ikke alle tar det like alvorlig det jeg tar alvorlig.

Fortsetter under...

Gjest Moderator

Enig at denne tråden gikk ut av "kontroll". Tråden er nå slettet, at det ikke ble gjort noe før skyldes sykefravær av hos en av våre webmastere.

Det er imidlertid slik at det vi ønsket å formidle til ildg gjaldt forhold vedr. dol. Hva som måtte ha skjedd eller ikke skjedd andre steder, har vi ingen formening om (og har heller ikke kjennskap til). Vi ønsker nå at dette ikke skal diskuteres videre på dol. Innlegg som postes vedr. denne saken fremover, vil bli slettet.

ShitDiddelyDo

"Jeg syns også at vi kan lære av dette alle sammen - at vi velger med omhu hva vi deler med hvem - jeg bruker å slippe folk inn på livet - men ikke om alt til alle. Skulle jeg så få det i bakhue, så fikk jeg jo bare skylde meg sjøl for å ha snakket om det - ikke alle tar det like alvorlig det jeg tar alvorlig."

Det her er veldig viktig, men også veldig lett å glemme.

Jeg tror likevel det er mye enklere å sile ut uhumskheter her på dol enn i andre fora. Mange av oss har vært her lenge, og kjenner igjen en del nick. Sånn sett får vi en viss formening om hvem vi kan stole på og hvem vi ikke kan stole på. Vi har jo sett hva enkelte har skrevet i en årrekke.

Selv deler jeg også veldig mye, men det er kun med folk jeg stoler på - og jeg stoler ikke på et relativt nytt nick som plutselig spør og graver om diverse.

Og ofte er det jo de ukjente nicka som er mest pågående.

Nå bagatelliserer du det veldig.

Hvordan går det an å se noe moro i å snakke dritt om jentens kjærester på dol? Legge ut initialene deres? Fornavn?

Hinte om personlig og sårbare ting?

De innleggene jeg ble vist var direkte onde.

Nå kommer du med nye opplysninger. Kjærester har ikke vært nevnt i det jeg har lest.

Annonse

Enig at denne tråden gikk ut av "kontroll". Tråden er nå slettet, at det ikke ble gjort noe før skyldes sykefravær av hos en av våre webmastere.

Det er imidlertid slik at det vi ønsket å formidle til ildg gjaldt forhold vedr. dol. Hva som måtte ha skjedd eller ikke skjedd andre steder, har vi ingen formening om (og har heller ikke kjennskap til). Vi ønsker nå at dette ikke skal diskuteres videre på dol. Innlegg som postes vedr. denne saken fremover, vil bli slettet.

Denne tråden bør etter min mening slettes før den utvikler seg.

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1168116361' post='3463858]

Da bør du følge bedre med.

Jeg har fulgt godt nok med, og jeg er glad for at tråden er slettet. Jeg har også sagt ifra at denne tråden bør slettes før den utvikler seg.

Nå bagatelliserer du det veldig.

Hvordan går det an å se noe moro i å snakke dritt om jentens kjærester på dol? Legge ut initialene deres? Fornavn?

Hinte om personlig og sårbare ting?

De innleggene jeg ble vist var direkte onde.

Jeg skrev "moroa" i hermetegn - ergo syns ikkejeg heller at sånt er moro.Såpass trodde jeg du skjønte om meg.

Annonse

Dere er noen rabagaster, dere :)

"Jeg syns også at vi kan lære av dette alle sammen - at vi velger med omhu hva vi deler med hvem - jeg bruker å slippe folk inn på livet - men ikke om alt til alle. Skulle jeg så få det i bakhue, så fikk jeg jo bare skylde meg sjøl for å ha snakket om det - ikke alle tar det like alvorlig det jeg tar alvorlig."

Det her er veldig viktig, men også veldig lett å glemme.

Jeg tror likevel det er mye enklere å sile ut uhumskheter her på dol enn i andre fora. Mange av oss har vært her lenge, og kjenner igjen en del nick. Sånn sett får vi en viss formening om hvem vi kan stole på og hvem vi ikke kan stole på. Vi har jo sett hva enkelte har skrevet i en årrekke.

Selv deler jeg også veldig mye, men det er kun med folk jeg stoler på - og jeg stoler ikke på et relativt nytt nick som plutselig spør og graver om diverse.

Og ofte er det jo de ukjente nicka som er mest pågående.

"moroa" skrev jeg i hermetegn - det viser vel hva jeg mener om denslags.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...