Gå til innhold

konsert i stua

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skikkelig koselig asså :) Far på kassegitar, sønn på el-gitar og snuppa på åtte som synger. "Sitter her på berget å ser ut over havet....." Morro. Jeg skal prøve meg på keyboard :) Eller kanskje blokkfløyta...

Hva gjør dere i kveld da?

Skrevet

Jobber med en artikkel, hører på musikk, doler, drikker cappuchino... Mumser minigulerøtter og DENT. Herlig kombinasjon???

Gjest catiki21
Skrevet

Høres koslig ut da! Jeg tar kvelden jeg nå! Så trøtt. Må sove ut i morgen! Kanskje jeg blir sikkelig våken snart! Lov å håpe hvertfall! Fortsett med deres stue konserter. Snart får dere publikum;)! Øv litt mer så kommer jeg ;)!

Skrevet

Snufser, snørrer, ser på tv, er STAPPMETT etter hverdens beste hjemmelagde pizza. :D

Skal nok snart legge meg, har vært oppe siden 7 og må vel opp rundt samme tid i morgen.

Skrevet

Nyter å lese om koselig familiekveld...Musikk er virkelig noe for samhold!

Har hatt besøk av sønn og samboer. Har gjort endel rent samt skiftet sagmugg hos chinchillaene. De ser så fornøyde ut:)

*tror de smiler*

Skrevet

Høres kjempekoslig ut :)

Sitter med pc-en i fanget, halvt øye på idrettsgalaen.

Skal straks legge meg, utslitt av dagen nå...

Skrevet

hehe koselig. :-)

Vi har hatt karaoke her tidligere, samboeren og jeg sang såå bra (not) på "Wake me up before you go go". *lol*

Ungene skrålte på egenkomponerte sanger, og støynivået var temmelig høyt. ,-P

Nå har de minste lagt seg etter pannekaker med is og jordbær, lek og tv, lått og løye.

Jeg unner meg et glass vin (julepresang), og nå ser jeg samboeren kommer tilbake fra legging.

Det blir vel litt tv og doling før vi køyer. Blir ikke så sene helgekvelder når ungene er her. :-)

ylvali1365381015
Skrevet

Snufser, snørrer, ser på tv, er STAPPMETT etter hverdens beste hjemmelagde pizza. :D

Skal nok snart legge meg, har vært oppe siden 7 og må vel opp rundt samme tid i morgen.

;-D Ja, den pizzaen blir mektige saker å fordøye, særlig når den er så god, og jeg har spist fem stykker!!! ;-P

Urgh!

Skal vel straks åpne en flask vin jeg også, hørtes bra ut....

God helg! :-)

Skrevet

Har hatt besøk av sønn og samboer. Har gjort endel rent samt skiftet sagmugg hos chinchillaene. De ser så fornøyde ut:)

*tror de smiler*

Å, kunne tenkt meg chincilla... og katt, hamster og hund... :-)

Skrevet

;-D Ja, den pizzaen blir mektige saker å fordøye, særlig når den er så god, og jeg har spist fem stykker!!! ;-P

Urgh!

Skal vel straks åpne en flask vin jeg også, hørtes bra ut....

God helg! :-)

Jeg var stappmett etter 2 stykker, så spiste jeg søren meg 2 stykker til!

Skrevet

Høres koselig ut med konsert - jeg blir gjerne med!

Jeg har _seks_ barn i kveld, jeg! Den eldste av mine fire har to overnattingsgjester - så her har vært fullt hus i kveld. I tillegg har vi vært i svømmehallen i dag, så nå sitter jeg pladask foran pcen og sløver. Deilig! :-)

Gjest Shira12
Skrevet

Høres skikkelig koselig ut! :o)

Vi har spist taco etter guttungens ønske, han svinser rundt her, sambo sover på sofaen.

Og jeg sniker på kjøkkenet og spiser rester, mens jeg kaster forbannelser over bekkenet mitt. *knasker taco og er sur*

Skrevet

Jobber med en artikkel, hører på musikk, doler, drikker cappuchino... Mumser minigulerøtter og DENT. Herlig kombinasjon???

Gulrøtter og dent??? Hvilken smak på dent da?? :)

Skrevet

Høres koslig ut da! Jeg tar kvelden jeg nå! Så trøtt. Må sove ut i morgen! Kanskje jeg blir sikkelig våken snart! Lov å håpe hvertfall! Fortsett med deres stue konserter. Snart får dere publikum;)! Øv litt mer så kommer jeg ;)!

Haha, vel, det ble litt klunking her, men nå er tulla i seng :) Og du også?

Skrevet

Å, kunne tenkt meg chincilla... og katt, hamster og hund... :-)

Kan gi deg chinchilla og katt...

Chinchilla er uten lukt, men de har særdeles god hukommelse...

Men de er særdeles vakre og skjønne dyr. Kunne sitte halve natta å fortelle hvor skjønne de er...

Har fire bortskjemte katter og de gir meg og ungene mye glede. Alle kattene har forskjellige personligheter, og det er bare så nydelig å forstå hver og en etter en stund...

Hunder er skjønne, og det er hund jeg er oppvokst med, men de krever ganske mye mer..

Marsvin har jeg ingen peiling på!

Skrevet

*tror de smiler*

Vi koset oss ja :) Ble litt latter også :)

De ble nok fornøyd med ny sagflis ja, hva er det chinchilla? Små aper? ER grønn :)

Skrevet

hehe koselig. :-)

Vi har hatt karaoke her tidligere, samboeren og jeg sang såå bra (not) på "Wake me up before you go go". *lol*

Ungene skrålte på egenkomponerte sanger, og støynivået var temmelig høyt. ,-P

Nå har de minste lagt seg etter pannekaker med is og jordbær, lek og tv, lått og løye.

Jeg unner meg et glass vin (julepresang), og nå ser jeg samboeren kommer tilbake fra legging.

Det blir vel litt tv og doling før vi køyer. Blir ikke så sene helgekvelder når ungene er her. :-)

Karaoke ja, det er også morro. Jeg kan ikke synge, falsk som bare det, men gøy når de ler av meg :)

Skrevet

Høres koselig ut med konsert - jeg blir gjerne med!

Jeg har _seks_ barn i kveld, jeg! Den eldste av mine fire har to overnattingsgjester - så her har vært fullt hus i kveld. I tillegg har vi vært i svømmehallen i dag, så nå sitter jeg pladask foran pcen og sløver. Deilig! :-)

Å guri, da tenker jeg du nyter roen nå (om de har falt til ro da, overn. gjester å greier). Kos deg!

Skrevet

Vi koset oss ja :) Ble litt latter også :)

De ble nok fornøyd med ny sagflis ja, hva er det chinchilla? Små aper? ER grønn :)

Kommer ikke fra mars, nei!

De er opprinnelig fra fjellene i sør-Amerika og ble nesten utryddet for sitt perfekte skinn.

Søk på google, så får du se mine skjønne dyr... Hater dyr i bur, men disse ble lesset over på meg.

Skrevet

Høres skikkelig koselig ut! :o)

Vi har spist taco etter guttungens ønske, han svinser rundt her, sambo sover på sofaen.

Og jeg sniker på kjøkkenet og spiser rester, mens jeg kaster forbannelser over bekkenet mitt. *knasker taco og er sur*

Bekkenet ditt? Har du bekkenløsning?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...