Gå til innhold

konsert i stua

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å guri, da tenker jeg du nyter roen nå (om de har falt til ro da, overn. gjester å greier). Kos deg!

Hehe, de kom opp en tur i stad - ho minste synes det ble i skumleste laget når de andre fortalte spøkelseshistorier...

Men jeg overtalte dem til å fortelle morsomme historier i stedet - og etter det har jeg ikke hørt noe :-)

Gjest Shira12
Skrevet

Kan gi deg chinchilla og katt...

Chinchilla er uten lukt, men de har særdeles god hukommelse...

Men de er særdeles vakre og skjønne dyr. Kunne sitte halve natta å fortelle hvor skjønne de er...

Har fire bortskjemte katter og de gir meg og ungene mye glede. Alle kattene har forskjellige personligheter, og det er bare så nydelig å forstå hver og en etter en stund...

Hunder er skjønne, og det er hund jeg er oppvokst med, men de krever ganske mye mer..

Marsvin har jeg ingen peiling på!

Jeg hadde to Chinchillaer før. De var skjønne! Men glad i og gnage og siden de bodde sammen med meg, på mitt konstant kaotiske tenåringsrom, ble det litt skade på mobilladere og diverse ;o)

Nå har vi hund og katt, og akkurat anskaffet oss akvarium, så sambo nekter meg noe som helst nytt dyr.

Gjest Shira12
Skrevet

Bekkenet ditt? Har du bekkenløsning?

Nei, ikke bekkenløsning, men samme symptom. Det er pga sykdommen min. Men det er helt likt slik jeg hadde det i svangerskapet, men det er 6 år siden nå :o)

Skrevet

Kommer ikke fra mars, nei!

De er opprinnelig fra fjellene i sør-Amerika og ble nesten utryddet for sitt perfekte skinn.

Søk på google, så får du se mine skjønne dyr... Hater dyr i bur, men disse ble lesset over på meg.

Jeg søkte...ohhlala, vel jeg liker ikke mus, og disse minnet meg om dem... Men det er godt det finnes gode sjeler som deg som tar vare på dem!

Skrevet

Hehe, de kom opp en tur i stad - ho minste synes det ble i skumleste laget når de andre fortalte spøkelseshistorier...

Men jeg overtalte dem til å fortelle morsomme historier i stedet - og etter det har jeg ikke hørt noe :-)

:) Merkelig normalt fenomen. Man må alltid ha det litt skummelt når man sover flere sammen :)

Hender/hendte ofte her i huset også det.

Skrevet

Nei, ikke bekkenløsning, men samme symptom. Det er pga sykdommen min. Men det er helt likt slik jeg hadde det i svangerskapet, men det er 6 år siden nå :o)

Så ille det må være...Håper det er bedre i perioder da? Må du bruke rullestol når det rir som verst?

Gjest Shira12
Skrevet

Så ille det må være...Håper det er bedre i perioder da? Må du bruke rullestol når det rir som verst?

Det er ikke så ofte jeg har det, har faktisk ikke hatt det på lenge, og ble overrasket av at det kom nå.

Jeg bruker krykker hvis jeg skal ut av huset, men er hjemme for det meste. Det går over om noen dager.

Men nå har jeg en unnskyldning til og synes så synd på meg selv, at jeg bare måtte åpne en pose med noe godt i ;o)

Skrevet

Det er ikke så ofte jeg har det, har faktisk ikke hatt det på lenge, og ble overrasket av at det kom nå.

Jeg bruker krykker hvis jeg skal ut av huset, men er hjemme for det meste. Det går over om noen dager.

Men nå har jeg en unnskyldning til og synes så synd på meg selv, at jeg bare måtte åpne en pose med noe godt i ;o)

Ja kos deg med posen, vi lever nå å må gjøre det beste utav det :)

ylvali1365381015
Skrevet

Jeg var stappmett etter 2 stykker, så spiste jeg søren meg 2 stykker til!

;-)

Her lader jeg virkelig opp til lørdagspizzaen, skal virkelig være sulten når den kommer på bordet!

Vi lager "italiensk" pizza, med mye forskjellig god ost, skinke og hjemmelaget tomatsaus. Blir mindre mettende enn deep pan pizza eller den tradisjonelle hjemmelagede jeg selv husker fra barndommen. Meeeen sikkert veldig kaloririk fordet!

Vi får ta en søndagstur og ellers spise fisk og supper til uka!

Kooose seg skal man gjøre i helga, uten dårlig samvittighet av den grunn! :-D

God mat og drikke er en kunst, så også nytelsen. Livet hadde vært fattigslig uten den, enten man spiser på en bedre restaurant eller koser seg med mindre pretensiøs mat hjemme.

Gjest Shira12
Skrevet

Ja kos deg med posen, vi lever nå å må gjøre det beste utav det :)

Nettopp! :o)

Skrevet

Gulrøtter og dent??? Hvilken smak på dent da?? :)

Luna:-)

Innrømmer det ikke var noe kulinarisk høydepunkt.

Man tager hva man haver. Eller noe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...