Gå til innhold

Slappfisk

Gjest sofa here I come, here I stay

Anbefalte innlegg

Gjest sofa here I come, here I stay
Skrevet

Jeg er så slapp for tiden, at det er så vidt jeg orker å sitte. Sliter meg helt ut på jobb, krevende kontorjobb faktisk, og synes jeg har lite overskudd og liten tid i heimen. Har to barn. Dette kan jo ikke fortsette?

Noen tips til hvordan man raskt kan få energi?

Skrevet

trening er det eneste som hjelper -og som er det vanskeligste å sette igang med.

Skrevet

Multivitaminer er god hjelp. Det å ta 5min pause ut i dagslys er også viktig....

Skrevet

Enig med flisa her, aktivitet er den beste medisin..

helt sant! :)

Gjest noen forslag
Skrevet

Ha en trimsykkel foran tv'en, sykle til jobb, yoga, gerimax ginseng (jeg fikk mer energi av det og merket endring etter et par uker), frisk luft, sunn mat.

Skrevet

Sånn hadde jeg det før jul og i jula også.

Riktig kosthold og mosjon er faktisk tingen. Helst sant!

Skrevet

På denne årstiden pleier jeg å bli litt slapp, og da tar jeg jerntilskudd. Når det blir lysere ute kommer energien tilbake!

Mrs. Wallace
Skrevet

På denne årstiden er det viktig å få sugd til seg litt dagslys. Har du mulighet til å ta deg en tur ut i lunsjpausen? En kjapp spasertur i dagslys kan gjøre underverker og gjøre nattesøvnen bedre.

Ellers bør du selvsagt prøve å spise sunt (altså få i deg variert og næringsrik mat) og evt sjekke om du mangler jern.

ylvali1365381015
Skrevet

I tillegg til mosjon, som de fleste nevner i tråden her, er dagslyset faktisk viktig for humør og energi.

Har du ikke mulighet til å komme deg ut i løpet av dagen, kan soltimer bøte litt på.

Og trening foregår jo som oftest i flombelyste rom, det er en tilleggsbonus.

Frisk luft, nok søvn og litt kos og humor øker også overskuddet!

Koser man seg, er fornøyd og ler litt nå og da, øker også det overskuddet.

Så om man kun fokuserer på trening og salat, kan man gå seg litt bort, iallefall når det gjelder overskudd. Man henter også mye energi fra andre, gode stunder, trivsel generelt og litt tid til det man aller helst liker å gjøre.

Opp med motet! Om noen uker er det snart vår!!! ;-)))

Skrevet

Høres helt ulogisk ut, men dersom du ikke trener, så begynn med det! Tre kvarter tøff trening to ganger i uka er alt som skal til for å få opp overskuddet betraktelig. Lever man et hektisk liv med jobb og barn så må man passe på seg selv! Lykke til! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...